Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین عباسی، معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:کمیته ویژه نظارت بر مجتمع‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۳۱ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی این استان را انجام داده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌های مواصلاتی استان فعال بوده که ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران برای ارتقای ایمنی تردد در جاد‌ه‌ها در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت، رستوران‌ها و واحدهای اقامتی و پذیرایی بین راهی بازدید می‌شود.

عباسی ادامه داد: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی ، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد .

وی خاطرنشان کرد: در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱و ۳۰۰۰۷۰۷۰ و سامانه ۱۴۱ مطرح کنند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/4905

 

منبع: فارس

کلیدواژه: عباسی جاده های مواصلاتی استان مجتمع های خدماتی رفاهی مجتمع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از پهپاد نظامی مهاجر در جاده‌های فارس!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 پهپاد مهاجر ۴ که با نام هدهد نیز شناخته می‌شود، به عنوان یک پهپاد شناسایی و رزمی برای رصد جاده‌های استان فارس و برخورد با خودروهای متخلف به کار گرفته شده است. تصاویر عملیات پهپادی ترافیکی با این پهپاد نظامی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • استفاده از پهپاد نظامی مهاجر در جاده‌های فارس!
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد