Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:10:10 GMT

احداث راه باغان به سرچشمه در استان بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۱۴۸۳

احداث راه باغان به سرچشمه در استان بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار بوشهر روز پنجشنبه در این آیین گفت: در هفته دولت امسال ۸۸ طرح عمرانی و اقتصادی با ۶۴۰ میلیارد تومان در شهرستان دشتی افتتاح و اجرایی می‌شود که جاده باغان ( دشتی) به سرچشمه ( جم) به عنوان یکی از شاخص‌ترین این طرح‌ها و آروزی دیرینه مردم این منطقه است که به برکت دولت انقلابی و مسئولان امروز احداث آن شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد محمدی زاده افزود: با بهره برداری از محور سرچشمه به باغان مسیر ارتباطی شهرستان‌های جم و دشتی از بن بست خارج و فاصله جم به بوشهر را ۶۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: اجرای این راه ارتباطی حمل و نقل کالاها و محصولات کشاورزی مردم این منطقه به سمت استان فارس را روان تر و فروش بهتر محصولات کشاورزی بخش شُنبه و طسوج دشتی را بهبود می‌بخشد.

محمدی زاده گفت: عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی باغان به سرچشمه به طول ۱۲ کیلومتر است که با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا می شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: براساس برنامه ریزی انجام شده پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی باغان به سرچشمه باید در مدت ۱۲ ماه اجرا شود.

وی یادآور شد: با اجرای این پروژه روستای سرچشمه به عنوان تنها روستای بالای ۵۰ خانوار استان بوشهر پس از انقلاب صاحب یک راه مناسب می شود.

استاندار بوشهر گفت: همچنین با بررسی های کارشناسی و تامین اعتبار لازم تلاش می‌شود تا قبل از هفته دفاع مقدس پروژه راه ارتباطی کاکی به دهستان کبگان که آثار اجتماعی زیادی به دنبال دارد، اجرایی شود.

وی بهره برداری از خانه سلامت روستای زیارت دهستان کبگان را از دیگر پروژه های افتتاحی شهرستان دشتی عنوان کرد که با بهره برداری از آن بخش عمده ای از نیازهای پزشکی منطقه تامین می شود.

برچسب‌ها بوشهر هفته دولت شهرستان دشتی احمد محمدی زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر هفته دولت شهرستان دشتی بوشهر هفته دولت شهرستان دشتی احمد محمدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به تدوین و تنظیم سند اقتصاد دریا در استان گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی بر پایه خلیج‌ فارس این سند تنظیم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت مهم خلیج‌ فارس در استان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج‌ فارس در ابعاد گوناگون است.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج‌ فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج‌ فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، تجارت دریایی از دیگر ظرفیت‌های استفاده از خلیج‌ فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از دیگر مزیت‌های بهره جستن از خلیج‌ فارس محسوب می‌شود که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

باستین، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج‌ فارس اعلام و بیان کرد: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد، تصریح کرد: در این زمینه سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نام خلیج‌ فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر براساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود