Web Analytics Made Easy - Statcounter

اپل دعوت‌نامه‌های رسانه‌ای را برای رویداد هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور)، یک هفته زودتر از مراسم پاییزی همیشگی این شرکت، ارسال کرد و انتظار می‌رود طی آن، مدل جدید آیفون رونمایی شود. اگر اپل الگوی همیشگی عرضه به بازار پس از یک هفته و نیم از رونمایی مدل‌های جدید آیفون را دنبال کند، در این صورت ممکن است دو هفته بیشتر به زمان فروش آیفون در سه ماهه چهارم مالی خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تحلیلگران انتظار دارند اپل مدل جدید آیفون ۱۴ را در رویداد هفتم سپتامبر معرفی کند.

رویترز پیش از این گزارش کرده بود اپل به تامین‌کنندگان خود اعلام کرده است انتظار دارد نسل جدید آیفون، پرفروش‌تر از مدل‌های قبلی باشد.

همچنین انتظار می‌رود اپل به زودی مدل‌های جدید اپل واچ، آی‌پد و رایانه‌های مک را رونمایی کند و شاید این رونمایی در همان رویداد سپتامبر انجام شود.

اگرچه اپل تا حد زیادی تولید آیفون را از اختلالات زنجیره تامین دور نگه داشته است، اما در گزارش اخیر درآمد‌های مالی خود هشدار داد کمبود قطعات، ممکن است روی فروش برخی از محصولاتش تاثیر منفی بگذارد.

اپل قصد دارد این رویداد را در تالار زیرزمینی "استیو جایز تیاتر" که در مقر مرکزی این شرکت در کوپرتینوی کالیفرنیا واقع است، برگزار کند. این مراسم از وب سایت اپل پخش خواهد شد.

بر اساس گزارش رویترز، این اولین رویداد حضوری اپل از زمان آغاز پاندمی کووید در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. مراسم رونمایی محصولات اپل در دوران همه‌گیری، به صورت مجازی و از قبل ضبط شده بود. اپل اوایل سال میلادی جاری، کنفرانس حضوری برای طراحان را برگزار کرد، اما سخنرانی افتتاحیه این کنفرانس، در فضای باز در مقر این شرکت انجام شد.

تحلیلگران منتظرند ببینند مدل‌های جدید آیفون چه قیمتی خواهند داشت و آیا این شرکت در شرایط اختلالات زنجیره تامین و تورم بالا، قیمت محصولات جدیدیش را بالاتر می‌برد.

اپل معمولا نسخه جدید سیستم عامل iOS برای آیفون را پس از رویداد سپتامبر خود منتشر می‌کند. امسال این نرم افزار شامل قابلیت سفارشی کردن لاک اسکرین (قفل صفحه) و برگرداندن یا ویرایش پیام‌های ارسال شده در iMessage است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اپل بازار آیفون ۱۴ مدل جدید آیفون نسل جدید آیفون جدید آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم

سید عبدالصمد موسوی در نشستی با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های روز معلم پرداخت و از برگزاری جشن تکریم از مقام معلم در روز معلم خبر داد و گفت: این برنامه در تالار معلم شیراز و با حضور ۶۰۰ نفر از معلمان، مربیان و مدیران مدارس به همراه خانواده‌های آنها برگزار خواهد شد.

او افزود: از خانواده همکاران فرهنگی دعوت کرده‌ایم تا در روز معلم با حضور در بهشت فرهنگی شهدا، بر سر آرامگاه چهارده معلم شهید ناحیه ۳ شیراز حاضر شوند.

موسوی همچنین از برگزاری محفل تجلیل از مدیران مدارس به عنوان رهبران آموزشی، تکریم از همکاران فرهنگی هر مدرسه توسط مدیران، حضور همکاران اداری در قالب دوازده تیم در مدارس و اهدای لوح تقدیر و اهدای گل به همکاران فرهنگی، برگزاری جشن منتخبین سرود مدارس در قالب ۲۰ گروه سرود از ۲۰ مدرسه، برگزاری جشن تجلیل از ۱۳ معلم مولف که از آثارشان رونمایی خواهد شد، در روز معلم خبر داد.

حضور در نماز جمعه در روز ۱۴ اردیبهشت و برپایی میز خدمت و دیدار نزدیک با مردم، برگزاری مسابقات ورزشی برای فرهنگیان یادواره استاد شهید مرتضی مطهری، تجلیل از کارشناسان اداره، نورافشانی آسمان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ در شب دوازدهم و توزیع و نشر آثار شهید مطهری در فضای مجازی، از دیگر برنامه‌هایی است که رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز به‌عنوان ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز معلم به آنها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند