Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی مجذوبی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر شهر همدان با بحران آب مواجه شده است اظهار کرد: در این شرایط تمهیداتی برای تامین آب بیمارستان‌ها اندیشیده شد که البته بیمارستان فاطمیه، سینا و فرشچیان هیچ مشکل خاصی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه در بیمارستان بعثت محدودیت‌های خاصی وجود داشت اما مدیریت شد گفت: به دلیل موقعیت بیمارستان شهید بهشتی که حتی ساعاتی که آب قطع می‌شود فشار آب در آنجا کم است و نمی‌توان ذخایر را شارژ کرد، کمی با مشکل مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا خاطرنشان کرد: در این شرایط درصدد بودیم خدمات بیماران دچار مشکل نشود، به ویژه اینکه آنجا سانتر بیماران همودیالیز است و بیش از ۲۰۰ نفر از بیماران برای درمان بیماری دیالیز مراجعاتی به این مرکز دارند.

 وی با تاکید به اینکه طی چند روز اخیر آنجا را طوری مدیریت کردیم که خدمات برای بیماران بستری، دیالیزی، داخلی و جراحی مختل نشود تصریح کرد: محدودیت‌های مدیریت‌ شده‌ای را مدیر و رئیس بیمارستان اعمال کردند که خدمات مختل نشود.

مجذوبی با اشاره به انتشار یک فیلم از اتاق عمل در فضای مجازی گفت: آن فیلم اتاق عمل هم درست در ساعاتی که کار مدیریت شده بود، گرفته شده وگرنه عمل هم با موفقیت انجام شده بود و بعد از عمل فیلمی را گرفتند و منتشر کردند.

وی بیان کرد: از امروز صبح هم با شارژی که دولت گرفته و تانکرهایی که ویژه بیمارستان‌ها در نظر گرفته شده، این مشکل حل شده و از این پس نیز مشکلی در خصوص آب بیمارستان‌ها نخواهیم داشت که  تاکنون نیز از لحاظ ارائه خدمات مشکلی ایجاد نشده و هیچ خدمتی تعطیل نشده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمبود آب عمل جراحی کمبود آب در همدان مشکل آب در بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم