Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنج شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا "سرهنگ کارآگاه علی حسینی" در تشریح ‏این خبر اظهار کرد: طی پایش فضای مجازی توسط تیم رصد پلیس فتا، کارشناسان این پلیس با سایتی مواجه شدند که در آن فعالیت‌های مربوط به شرط‌بندی و قمار آنلاین صورت می‌گرفت که مراتب بلافاصله در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان کرد: با تشکیل پرونده و انجام بررسی‌های فنی، هویت احدی شناسایی شده و با هماهنگی مقام قضایی به‌عنوان مطلع به اداره پلیس احضار شد و طبق اظهارات مشخص شد که یکی از آشنایان وی به بهانه اینکه نمی‌خواهد خانواده‌اش از میزان حساب بانکی وی مطلع باشند از وی درخواست کرده که یک کارت بانکی بلااستفاده را در ازای مبلغی ناچیز در اختیارش بگذارد.

این مقام مسئول ادامه داد: طی بررسی‌ها و اقدامات تخصصی صورت گرفته ‏توسط تیم کارشناسان پلیس فتا، هویت واقعی متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس ‏فتا انتقال داده شد.

این مقام انتظامی گفت: پس از آغاز تحقیقات، متهم که در ابتدا منکر داشتن ‏هرگونه فعالیت مجرمانه شد، پس از مواجهه با مستندات و ادله‌های دیجیتالی جمع‌آوری شده از وی، راهی جز بیان حقیقت نداشت و سرانجام لب به اعتراف گشود.

وی افزود: متهم در تشریح شگرد ‏مجرمانه خود اظهار کرد به بهانه‌های مختلف افراد ساده و نیازمند را شناسایی و آنها را با وعده‌های مالی فریب داده و سپس اطلاعات حساب بانکی آن‌ها را در اختیار سایت‌های قمار و شرطبندی قرار می داد.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان ضمن هشدار به شهروندان درباره سایت‌های قمار ‏و شرط‌ ‌بندی، تصریح کرد: هیچ‌کس به جز طراحان این سایت‌ها برنده نخواهد بود و جوانان و متاسفانه نوجوانانی که سودای یک شبه پولدار شدن را در سر می پرورانند به دام این شیادان و کلاهبرداران سایبری می افتند و سرمایه‌هایشان از بین می رود.

حسینی گفت: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان است و درصورتی‌ ‏که کاربران با موارد ‏مجرمانه و یا مشکوک مواجهه شدند می توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به ‏آدرس ‏www.cyberpolice.ir ‎‏ بخش فوریت‌های سایبری یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و از مشاوره و راهنمایی تخصصی کارشناسان این پلیس بهرمند شوند.

برچسب‌ها جرایم سایبری پلیس فتا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جرایم سایبری پلیس فتا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جرایم سایبری پلیس فتا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و برایتون امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و برایتون

لیگ برتر انگلیس (برایتون - منچسترسیتی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747938

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید