Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانال تلگرامی صابرین نیوز خبر داد که پایگاه آمریکا در شرق سوریه، هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، منابع خبری از حملات مجدد به نظامیان تروریست آمریکایی در شرق سوریه خبر می‌دهند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز خبر داد که در جریان این حملات که با چند فروند پهپاد صورت گرفت، پایگاه غیر قانونی آمریکا در میدان نفتی «العمر» در استان دیرالزور هدف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابرین خبر داد که در پی این حملات، سه انفجار در میدان نفتی العمر رخ داده است. هنوز جزئیات بیشتری درباره تلفات احتمالی منتشر نشده است.

 ظهر امروز (پنجشنبه)، خبر داد که پایگاه آمریکا در میدان نفتی «کونیکو» واقع در استان دیر الزور (شرق) برای بار دوم هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

 پس از حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان کونیکو صدای چند انفجار در این پایگاه به گوش رسیده و هنوز مشخص نشده که آیا این حمله تلفاتی به دنبال داشته یا خیر.

منابع مذکور اضافه کردند که نیروهای آمریکا به‌سرعت منطقه را بسته‌اند و همزمان با این اقدام، پرنده‌های نظامی آمریکا در محل حمله به پرواز در آمده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که دو پایگاه نظامی ارتش آمریکا، دیشب، در میدان نفتی «العمر» و میدان گازی کونیکو در شرق سوریه هدف حملات راکتی قرار گرفتند.

شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز»، بامداد امروز، به نقل از یک مقام دولتی آمریکا گزارش داد: «تعداد نامعلومی از نظامیان آمریکایی در دو حمله راکتی جداگانه به تأسیسات محل استقرار نیروهای آمریکا در سوریه، زخمی شدند».

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت سوریه ایالات متحده آمریکا حملات پهپادی میدان نفتی العمر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت پایگاه آمریکا میدان نفتی شرق سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • (ویدئو) حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • تصاویر حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس آمریکا
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت