Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قائمشهر، حمید مطهری بعد از تساوی 2 بر 2 مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: بازی فوق العاده زیبا و تاکتیکی بود. با وجود شکست مقابل سپاهان، گفتم این را باخت نمی دانم اما این تساوی برای ما تلخ بود و یک شکست برای خودمان می‌دانیم.  هواداران از دقیقه یک ما را تشویق و حمایت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقع خودمان این بود که راحت‌تر از این بازی شود.  طوفانی و فوق العاده شروع کردیم.  توقع داشتیم نزدیک دو ماه است که در این تیم حضور دارم و سعی کردم ذهن بازیکنان را برنده خواه شود که بیایند بالای جدول اما ذهن کاری زمان بر است. 

وی افزود: نساجی در سال‌های گذشته برای سقوط نکردن تلاش می‌کرده و باید این ذهنیت را تغییر بدهیم. هواداران تیم را فوق العاده حمایت کردند و تساوی امشب را یک شکست می‌دانم امیدوارم در آینده جبران کنیم. از نظر مدل بازی شروع خوبی داشتیم. در صحنه گل اول کمی مشکوک است با خودم عهد کردم که در مورد داوری صحبت نکنم اما آن گل روحیه تیم ما را پایین آورد. فوتبالی پویا و خوب دو تیم انجام دادند و به ملوان هم تبریک می‌گویم در جلسه آنالیز روی این گل‌ها کار کرده بودیم و یکی گل دوم روی ضد حمله و اوتی که  ملوان روی آن  کار می کند و در بازی با استقلال هم به اینگونه به گل رسید و به بازیکنان توضیح داده بودم و روی دو صحنه‌ای که کار کرده بودیم گل خوردیم. این مساوی برای خودم و تیمم شکست  می‌دانم.

سرمربی نساجی  در مورد اینکه از وضعیت زمین چمن گلایه کرده بودید، عنوان کرد: کیفیت چمن با وجود زحمات زیادی که کشیده بودند انتظارم بیشتر از این بود ولی گله ای ندارم و راضی هستم اما امیدوارم در تعطیلات لیگ،  زمینی شود که شان مردم قائمشهر و مازندران باشد توقعم بیشتر است  اما این مساله دلیلی برای مساوی ما نیست و زمین برای کار تاکتیکی ما خوب بود گلایه ای برای چمن ندارم.

وی افزود:  امسال در لیگ بازی آسانی نخواهیم داشت بخصوص در این فصل تیم صدر و پایین جدول نداریم سال بسیار سختی است و تمام بازی ها سخت است و همه حریفان زحمت کشیدند و خودمان را باید بهتر کنیم تا نتایج  بهتری بگیریم.

مطهری در مورد اینکه بازیکنان نساجی در زمین توپ را لو می‌دادند و در برخی دقایق سردرگم بودند،  گفت: برای نظر شما احترام قائلم اما بخاطر اینکه بازیکنان ما هیجان داشتند که زودتر به گل برسند ، بله می‌توانستیم دقایقی بهتر بازی کنیم و ولی برای به گل رسیدن عجله داشتیم فوتبال پینگ پنگی شده بود و توپ را به آنها می‌دادیم و  آنها ضد حمله می زدند.  بین نیمه صحبت کرده بودیم که با حوصله در حمله بازی کنیم توپ ها را در کانال های کناری ببریم  پله پله بالا برویم یا ضربه خطایی و ایستگاهی بگیریم که روی گل دوم همین اتفاق رخ داد و می توانستیم بهتر بازی کنیم می توانستیم ریتم بازی مان را بهتر کنیم و زیاد توپ را در زمین حریف لو ندهیم وضد حمله نخوریم بهتر باشیم موافق حضور این همه تماشاگران باعث شد که عطش بازیکنان برای به گل رسیدن بیشتر شده بود.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مطهری ملوان نساجی مسابقه تساوی حمید مطهری هفته سوم لیگ برتر فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری که برای اولین بار در پایان یک مسابقه در نشست مطبوعاتی حضور داشت به هواداران تراکتور پیغام مشخصی فرستاد، اینکه تیمش را حمایت کنند. او گفت:  با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

او که با هیجان حرف می‌زد در ادامه گفت: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول