Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت به‌منظور افتتاح طرح‌های عمرانی در هفته دولت به استان مرکزی سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی بهادری جهرمی در بدو ورود به این استان با حضور در گلزار شهدای خمین، به شهدا ادای احترام کرد و پس از آن با حضور در بیت شهید معزز حاج‌محمدی ضمن گفت‌وگو با خانواده این شهید والا مقام، از ایشان تقدیر به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح خوابگاه دخترانه حضرت معصومه(س) دانشگاه علوم پزشکی خمین از دیگر برنامه‌های حضور دبیر هیئت دولت در استان مرکزی بود.

در ادامه علی بهادری در بیت تاریخی امام خمینی(ره) حضور یافت.

بهره‌برداری از پروژه لوله‌گذاری آبیاری تیپ روستای ورچه از دیگر برنامه‌های سفر سخنگوی دولت به استان مرکزی بود.

بهادری در جمع مردم روستای ورچه گفت: در لایحه بودجه‌ای که دولت تقدیم مجلس کرد تبصره‌ای به موضوع آب اختصاص پیدا کرد و بخشی از لایحه بودجه و احکام و منابعی که امسال اختصاص پیدا می‌کند در زمینه حل مسئله و بحران آب کشور اختصاص داده شده است.

حضور در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان، شرکت در جمع فعالان فرهنگی مساجد و هیات‌های اندیشه‌ورز، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک و حضور در مراسم عزاداری هئیت باصفای شهدای گمنام مسجد فتح‌المبین استان مرکزی از دیگر برنامه‌های سخنگوی دولت در استان مرکزی بود.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی حضرت معصومه دولت عزاداری نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیش از ظهر دوشنبه به شهر مقدس قم سفر کرد و با حضور در دانشگاه قم در همایش گرامیداشت مقام استاد که در سالن مفید این دانشگاه برگزار شد حضور یافت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین سالن جلسات «حکمت» دانشگاه قم که از مجهزترین سالن ها با امکانات دیجیتال در بین دانشگاه های کشور است را افتتاح کرد.

زلفی‌گل در ادامه بلوار تازه تاسیس این دانشگاه که به نام «علامه مصباح یزدی» نامگذاری شده را نیز افتتاح کرد و سخنان کوتاهی با تشکر از تلاش های صورت گرفته در عرصه عمرانی دانشگاه قم گفت: این امر توفیقی است که دستندرکاران و مسوولان دانشگاه مسیر علم آموزی دانشجویان و فرزندان این سرزمین را هموار می کنند و امید است شاهد آثار پر خیر و برکت آن در جامعه اسلامی ایران باشد.

کد خبر 6098277

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس