Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@04:43:13 GMT

گل محمدی: کسب سه امتیاز برابر آلومینیوم حیاتی است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۳۰۷۷

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: کسب سه امتیاز بازی فوتبال فردا با تیم آلومینیوم اراک، برای تیم پرسپولیس مهم و حیاتی است

گل محمدی صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران افزود:

هواداران پرسپولیس در اراک ما را مورد لطف قرار دادند و استقبال خوبی از تیم شد و  خوشحالم پس از مدتها با هواداران تیم صحبت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت:

اتفاقات چند ماه اخیر، باعث محرومیت من شد و با این رویداد احساس دوری از هواداران داشتم اما با رفع این محرومیت می‌توانم دوباره در خدمت هواداران باشم.

سرمربی تیم پرسپولیس اظهار داشت:

فردا سومین بازی لیگ است و متاسفانه در ۲ بازی قبلی و امتیازات مهمی را از دست دادیم و می توان گفت با آغاز لیگ از دست دادن این امتیازها کار را دشوار می کند هرچند ۲ بازی قبل نکات مثبتی نیز داشت که مهمترین آنها باز نشدن دروازه و گل نخوردن تیم بود که امتیاز مثبت برای تیم و قهرمان شدن است.

 

گل‌محمدی ادامه داد:

بازی فردا برای ما خیلی مهم است و گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ماست و با توجه به اینکه با تیمی بازی داریم که همواره در خانه خود بازی خوبی دارد و امسال هم مهدی رحمتی تیم مناسبی را جمع کرده و از لحاظ تاکتیکی به نظر می رسد از تیم های خوب لیگ باشد.

 

وی تصریح کرد:

از بازیکنان می‌خواهم تمرکز بالایی داشته باشند کسب سه امتیاز برای ما مهم و حیاتی است و با آغاز لیگ نباید امتیازات را از دست دهیم چرا که با ادامه این روند، قهرمانی دشوار است.

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد:

امید است بازیکنان بتوانند روزهای خوبی برای هواداران رقم بزنند، تیم پرسپولیس نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشت و برای هماهنگی بیشتر احتیاج به بازی های بیشتر داریم‌ اما به نوبه خود به تیم امید زیادی دارم و بازیکنانی که جذب شدند به عشق پرسپولیس وارد تیم شدند که جای خرسندی است و بازیکنان قدیمی نیز که در تیم ماندند همچنان دوستدار و عاشق تیم هستند.

گل محمدی عنوان کرد:

اکنون تیم هماهنگ و بازیکنان باشخصیتی داریم و از آنها انتظار دارم برای بازی فردا شخصیت قهرمانی خود را نشان دهند و بتوانند بازی خوب با کسب سه امتیاز را مدنظر داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران نیز گفت:

درخواست من بود که بازی با هوادار برگزار شود و اینکه چند درصد از استادیوم به میزبان یا میهمان تعلق گیرد اطلاعی ندارم ما فوتبال را برای هواداران دو تیم بازی می‌کنیم، مردم حق دارند بازی دو تیم را از نزدیک ببینند و تیم میزبان نیز  تمایل دارد از میزبانی خود استفاده کند و این حق همه تیم های شهرستانی است.

سرمربی تیم پرسپولیس بیان کرد:

خوشبختانه هر جا می رویم هواداران زیادی داریم به ویژه در اراک که شهر پرسپولیسی است. بازی کردن با هواداران لذت بیشتری دارد و امید است تمام بازیها با حداکثر ظرفیت باشد.

گل محمدی در پاسخ به حضور بانوان در ورزشگاهها نیز گفت:

زمانی صحبت از هواداران و مردم است ۵۰ درصد هواداران بانوان هستند و نباید هیچ تفاوتی با حضور آقایان نداشته باشد این اتفاق مناسب در لیگ است امید است زیرساخت ها برای استادیوم های دیگر وجود داشته باشد کار دشواری نیست و همت مسئولان امر را می طلبد، با توجه به حضور بانوان و مردان می توان فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم و از حضور آنها بهره گیری کنیم و لحظه ای را دوست دارم که نیمی از هواداران را زنان و نیم دیگر را مردان تشکیل دهند.

وی خاطرنشان کرد:

بازیکنان ما غیور و در لحظات دشوار تصمیمات خوب می گیرند و اینکه اتفاقات گذشته سبب شود یک تیم برنده یا بازنده باشد تضمینی وجود ندارد این آمار مربوط‌ به گذشته است و امیدوارم در بازی فردا با نگاه مثبت عملکرد مناسبی داشته باشیم.

اخبار داغ 

تیم‌های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 23-2022 + سیدبندی محل ورود و شرایط حضور بانوان تماشاگر در بازی استقلال و مس / بدون بلیت به ورزشگاه نیایید خلاصه بازی بارسلونا 3-3 منچسترسیتی (دیدار خیریه - 2022) ساپینتو: مس مقابل پیکان شگفتی آفرید؛ مذهبی هستم اما خرافاتی نیستم​​​​​​​

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم پرسپولیس کسب سه امتیاز گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی است، همیشه در جام حذفی اتفاقات خوبی برای او رقم خورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شروین بزرگ در مورد برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی اظهار کرد: این یکی از زیباترین بازی‌های باشگاهی در سال‌های اخیر بود و آنهایی که این مسابقه را دیدند واقعاً لذت بردند. مطمئناً این بازی تا سال‌ها در ذهن فوتبالی‌ها باقی می‌ماند. ما قبل از بازی روحیه خیلی خوبی داشتیم و از طرفی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی هم این را می‌دیدیم که می‌گفتند پرسپولیس همیشه در اراک به مشکل خورده است. همه ما انگیزه زیادی داشتیم که بازی را ببریم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی افزود: وقتی دو گل از پرسپولیس خوردیم، تیم در شرایط خاصی قرار گرفت، ولی من روی نیمکت به بچه‌ها گفتم که می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم و حتی در وقت‌های اضافه هم که چهار بر دو عقب بودیم باز به جبران نتیجه امیدوار بودم. وقتی بازی به ضربات پنالتی کشید، دیگر اطمینان کامل داشتم که برنده می‌شویم و حتی وقتی امیر نوری پنالتی را از دست داد به سمت او رفتم و گفتم که حتماً این بازی را می‌بریم. ما انگیزه زیادی برای این بازی داشتیم و کامبک زدن برابر تیمی مثل پرسپولیس نشان داد که پتانسیل فنی خوبی داریم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام رقم خورد و خدا را شکر می‌کنم که دو گل زدم. من در تمرینات روی چرخش‌ها خیلی کار می‌کنم و خوشبختانه به این شکل گل زدم. واقعاً بهتر از این نمی‌شد و گل‌هایم را به مادرم تقدیم می‌کنم.

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا امسال از نیمکت‌نشینی در آلومینیوم ناراضی و ناراحت نیست، یادآور شد: هر بازیکنی از نشستن روی نیمکت ناراحت می‌شود، من هم ناراحت بودم، ولی هیچ وقت نخواستم برای تیمم حاشیه درست کنم. مجتبی حسینی خیلی سخت به ترکیب تیمش دست می‌زند و چون در سال‌های قبل هم با این مربی کار کردم، می‌دانستم که او به سختی ترکیب تیمش را تغییر می‌دهد. امسال فرصت کمی به من رسید و فقط در بازی با شمس آذر فیکس بازی کردم.

منبع: تسنیم

مهاجم آلومینیوم همراه با عیسی آل‌کثیر در بین بازیکنان فعلی فوتبال ایران بیشترین گل را در جام حذفی زده است. بزرگ در این مورد به تسنیم گفت: خوشبختانه در جام حذفی همیشه اتفاقات خوبی برای من رقم می‌خورد و من ۱۲ گل در این جام زده‌ام. حتی همین بازی‌های جام حذفی باعث شد که برای اولین بار دیده شوم و جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است. امیدوارم در ادامه هم بتوانم برای تیمم گل بزنم.

انتهای پیام /

کد خبر 748423

دیگر خبرها

  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...