Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی شامگاه پنجشنبه در دومین روز از هفته دولت در شهرستان خدابنده در جمع خبرنگاران، گفت: امسال سعی ما بر این است که در بررسی مسایل و مشکلات استان هر روز یک موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امروز در شهرستان خدابنده تمرکز اصلی ما روی عمران روستایی بود، ابراز داشت: در حوزه آب باید مشکلات را کلان مطرح و حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان گفت:، افزود: در حال حاضر آب‌رسانی به ۵۳ روستا به همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتبارات دولتی انجام شده و آب‌رسانی به ۱۱۰ روستای دیگر هم در دست اقدام است.

افشارچی تاکید کرد: عمران روستایی شامل حوزه برق، مسکن، گاز و آب است و اگر مصداقی عنوان کنم در شهرستان خدابنده بیش از ۹۵ درصد تغییر ساختار انتقال برق داده شده است.

وی گفت: امسال در حوزه مسکن قیر رایگان و اعتبارات تخصیص داده شده به دهیاری‌های خیلی متفاوت‌تر از سال گذشته عمل کرده‌ایم.

استاندار زنجان تصریح کرد: در پنج ماهه نخست سال جاری اعتبارات دو برابر سال گذشته و در استان در حوزه عمران روستایی و محرومیت زدایی از ۴۸۵ مورد پروژه ۲۷۱ مورد به ارزش ۷۲۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.

افشارچی گفت: طی هفته دولت ۲۱۴ پروژه هم با ارزش اعتبار ۲۶۴ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود که یک هزار میلیارد تومان در حوزه روستایی سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 5573072

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن افشارچی استاندار زنجان بحران آب هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل قزوین اجلاس پیرغلامان حسینی شیوع کرونا خراسان رضوی دولت سیزدهم میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

رویداد تکنووست سلامت با هدف ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری در طرح‌های متقاضی سرمایه در حوزه سلامت در بیست‌و پنجمین نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت

به گزارش ایسنا،‌ در مسیر این رویداد خدمات توانمندسازی و منتورینگ به صاحبین طرح‌های منتخب ارائه می‌شود و با برگزاری کارگاه‌ ارائه مؤثر، طرح‌های منتخب برای ارائه به سرمایه‌گذاران در روز رویداد، آماده می‌شوند.

 از دیگر حمایت‌ها می‌توان به امکان استفاده از مشاوران متخصص در حوزه تامین مالی و سرمایه‌گذاری، شبکه‌سازی و استفاده از تجربیات متخصصان و نهادهای فعال در اکوسیستم و ارائه گواهی حضور در رویداد تکنووست سلامت ایران هلث اشاره کرد.

به نقل از پارک فناوری پردیس، مهلت ثبت نام صاحبان طرح‌ها تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعیین شده است. سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در طرح‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ثابت ۸۸۳۹۴۱۶۷ - ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود