Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی مرکز حوزه علمیه اصفهان به مناسبت درگذشت آیت‌الله ناصری پیامی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: این عالم ربانی، عارف برجسته و متقی، در عرصه دین، اخلاق، تربیت شاگردان برجسته و ترویج فرهنگ اتقلاب و مهدویت بدون فروگذاری از هیچگونه تلاشی، همواره در جهت نشر مهدویت و سبک زندگی اسلامی در بین مردم مجاهدت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این پیام با اشاره به تبعیت مثال‌زدنی این عالم ربانی از، ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری عنوان کرد: مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان این مصیبت را به حضرت بقیه‌الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه‌الشریف و مقام معظم رهبری و حوزه و علمای اصفهان و به خصوص زعیم حوزه علمیه اصفهان حضرت آیت الله العظمی مظاهری حفظه الله و همچنین بیت مکرم آن مرحوم و مردم ولایت مدار اصفهان تسلیت عرض کرده و از پرودگار متعال علو درجات را برای این مجاهد نستوه و خطیب خوش بیان خواستاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه اصفهان درگذشت آیت الله ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این مراسم مدیر حوزه‌های علمیه، سطح اساتید حوزه علمیه را خوب برشمرد و گفت: امروز سازندگی در همه حوزه‌ها بویژه تعلیم و تربیت باید در اولویت قرار گیرد.


آیت الله طباطبایی داشتن اخلاق اسلامی در کلاس‌های درس را امری لازم و ضروری برشمرد و افزود: تربیت انسانی و اسلامی در کنار تدریس بسیار مهم است و در شرایط کنونی ریشه ماندن در این مسیر را بیش از پیش هموار میکند.


معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه اصفهان نیز با بیان اینکه در این مراسم از ۱۴ استاد برتر قدردانی شد گفت: در سراسر استان بیش از ۶۰۰ نفر معلم در بیش از ۴۰ مدرسه تحت پوشش حوزه علمیه مشغول به فعالیت هستند.


حجت الاسلام محمدحسن ترابی افزود: افراد برتر بشاخص‌های تعریف شده را مانند نظم در ارایه دروس، کیفیت مطالب ارایه شده، استفاده از روش‌های نوین در اموزش داشته اند.

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است