Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: از سال گذشته تاکنون بی از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه میعانات گازی در پالایشگاه گاز ایلام تولید شده است.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روح الله نوریان مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام صبح امروز در ایلام گفت: ۷۰ هزار تن گوگرد در هفته دولت سال گذشته تا امسال تولید شده و در این مدت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه میعانات گازی در این واحد صنعتی تولید و در اختیار پتروشیمی ایلام قرار گرفته است

وی افزود: این واحد صنعتی از هفته دولت سال گذشته تا امسال نزدیک به ۱۱۰ هزار تن گاز اتان تولید کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹۳ درصد رشد را نشان می‌دهد

مدیر عامل پالایش گاز ایلام بیان کرد: یک میلیون و ۴۷۲ هزار متر مکعب گاز طبیعی به خط سراسری تزریق شده است

نوریان از تولید بیش از ۱۸۷ هزار تن گاز مایع خام از هفته دولت سال گذشته تا امسال خبر داد و اظهار کرد: این میزان تولید و فروش نسبت به سال گذشته از افزایش ۴۹ درصدی برخوردار است که نشان می‌دهد این واحد صنعتی برنامه‌های مدونی برای افزایش تولیدات و فروش آن‌ها در دستور کار قرار داده است

نوریان از تزریق بیش از ۵۳ هزار مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری استان در این مدت خبر داد و گفت: در راستای مسئولیت عای اجتماعی و جلوگیری از خاموشی برق، این واحد صنعتی هر ساله میزان قابل توجهی برق به شبکه تزریق می‌کند

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به افزایش تولید محصولات پنجگانه این شرکت از هفته دولت سال گذشته تا کنون اشاره کرد و گفت: در این مدت میانگین محصولات تولیدی ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه رشد داشته و‌این مهم بیانگر توجه دولت به تولیدات داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت پالایش گاز فرآورده های نفتی میعانات گازی هفته دولت سال گذشته پالایش گاز ایلام واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیمابخش تصویری خبرگزاری «آسوشیتدپرس» تصویر دوربین مداربسته را از حمله پهپادی به یک میدان گازی در «سلیمانیه» عراق پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله پهپادی به میدان گازی «خور مور» در سلیمانیه در شمال عراق، چهار نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت.

وزارت برق منطقه ای کردستان عراق، از تعلیق تولید گاز و از دست دادن ۲۵۰۰ مگاوات تولید برق خبر داد.

حمله موشکی به همین میدان گازی در ماه ژانویه باعث آسیب به زیرساخت‌ها و قطعی گسترده برق شد.

دیگر خبرها

  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است