Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، هجدهمین قسمت برنامه تلویزیونی «برسد به دست فردا» به تحلیل و بررسی یک سده فراز و فرود علم پزشکی در ایران می‌پردازد.

«نگاهی به علم پزشکی در قرن ۱۴ خورشیدی»، «مروری بر جنبه‌های فلسفی و جامعه‌شناختی علم پزشکی و اخلاق‌مداری پزشکان ایران در هشت سال دفاع مقدس»، «یک سده با پزشکانی فراتر از عالم پزشکی؛ از حکیمان پزشک تا پزشکان حکیم» و «آینده‌نگاری و آینده‌پژوهی علم پزشکی» در گفتگو با مهمانان برنامه از جمله مباحث و آیتم‌های این قسمت «برسد به دست فردا» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از هجدهمین قسمت این برنامه، مستند «نوش‌دارو» معرفی می‌شود و ادای دین به ادیب شهیر محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، بخش دیگری از این برنامه است.

همچنین، این برنامه که شامگاه جمعه چهارم شهریور ماه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه ۴ سیما می‌رود، در بخشی ویژه علاوه بر نگاهی کوتاه به زندگینامه زنده یاد افشین یداللهی با پخش بخشی از ترانه‌سرایی این پزشک و شاعر معاصر، یاد و خاطره او را برای دوست‌داران شعر و ادب پارسی زنده‌ می‌کند.

«برسد به دست فردا» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی علی زارعان و کارگردانی فواد صفاریان‌پور، کاری‌ است از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما که می‌کوشد علاوه بر بررسی اساسی‌ترین مسائل قرن گذشته، تصویری از آینده را برای مخاطب ترسیم کند.

این برنامه با اجرای علیرضا شجاع‌نوری در هر قسمت یکی از موضوعات و حوزه‌های مهم و اثرگذار اجتماعی را در قالب آیتم‌های متنوع با ۲ رویکرد «بررسی تحولات یک سده گذشته» و «آینده‌نگاری و آینده‌پژوهی» مورد بررسی قرار می‌دهد.

گفتگو پیرامون گذشته و آینده موضوع برنامه با حضور کارشناسان و متخصصان از جمله آیتم‌های این برنامه است که در این بخش منصور ضابطیان با «نگاه به آینده» و کیانا فرهی با «مرور گذشته و رویدادهای قرن ۱۴» به بحث و تبادل نظر با مهمانان برنامه می‌پردازند.

اردشیر رستمی دیگر راوی این برنامه است که در حال و هوایی شاعرانه سرفصل‌های متنوعی را مطرح می‌کند و معین‌الدین زارعان در یک آیتم به معرفی مستندهای ساخته شده در سینما و تلویزیون کشور می‌پردازد، مستندهایی که تصویری روشن از قرن ۱۴ را برای مخاطب عرضه می کند.

از دیگر آیتم‌های این برنامه می‌توان به «دانستنی‌های قرن۱۴ (مستند کوتاه)» و «پدیده‌های قرن۱۴؛ (رویدادها و حوادث)» اشاره کرد.

«برسد به دست فردا» شامگاه جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. بازپخش اول این برنامه ساعت ۱۶ روز بعد از پخش، بازپخش دوم دوشنبه هر هفته ساعت ۹ صبح و بازپخش سوم جمعه هفته بعد ساعت ۱۶ است.

قسمت‌های اول تا هفدهم این برنامه با بررسی موضوعاتی چون «طنز در قرن ۱۴»، «بررسی تحولات جمعیتی ایران در قرن ۱۴»، «شهرهای تاب‌آور قرن ۱۴»، «یکصد سال نفت»، «حوزه علمیه»، «محیط زیست» و «مرور تاریخ صد ساله‌ حرم رضوی»، «ارتباطات»، «یک‌صد سال معماری، «رادیو»، «یک سده سبک زندگی ایرانیان»، «اینترنت و ارتباطات نوین»، «نوستالژی»، «خانه و خانواده»، «آیین و مناسک ایرانیان» و «کودتای ۲۸ مرداد» با حضور صاحب‌نظران روی آنتن رفته است.

کد خبر 5573231 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا شجاع نوری شبکه چهار سیما فواد صفاریان پور اردشیر رستمی افشین یداللهی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران کارگردان تئاتر منوچهر اسماعیلی فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان اسکار خارجی زبان تئاتر شهر هنرمندان تئاتر صندوق اعتباری هنر هنر نگارگری فیلم کوتاه تئاتر کودک و نوجوان محرم 1401 موزه هنرهای معاصر تهران برسد به دست فردا علم پزشکی یک سده قرن ۱۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور مهم‌ترین اخبار قم در روز ۱۲ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، بسته خبری ۱۲۰ ثانیه به مرور مهم ترین اخبار قم در ۲۴ ساعت گذشته اختصاص یافته است.

۱- کنگره اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در دانشگاه معارف اسلامی قم
۲- همزمان با روز معلم تقدیر از فرهنگیان در جای جای استان
۳- قدردانی از بزرگ معلم اخلاق و قرآن آیت الله جوادی آملی
۴- تجلیل از ۴۸ کارگر، کارفرما و پیشکسوت عرصه کار و کارگری
۵- دانشگاه قم معطر به عطر شهید گمنام
۶- در آستانه سفر رئیس جمهور به قم، بازدید استاندار از متروی و مونوریل
۷- محفل شعر مهر و ماه به مناسبت روز معلم
۸- بازدید سرزده نماینده منتخب مردم قم از کشتارگاه صنعتی طیور بهاران
۹- گردهمایی زمین پاک در بخش خلجستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • مرور مهم‌ترین اخبار قم در روز ۱۲ اردیبهشت
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور