Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد زمان دقیق شروع اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، متعاقبا ازطریق بانک مرکزی اطلاع رسانی خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در فضای مجازی نوشت:  در راستای حمایت از بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بانک مرکزی و شبکه بانکی آمادگی دارند پس از دریافت مصوبه هیات دولت و تضمین نامه سازمان برنامه و بودجه، نسبت به شروع فرآیند اجرایی تسهیلات مذکور در چارچوب قانون اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ تسهیلات این طرح 200 میلیون تومان است که به متقاضیان معرفی شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قابل پرداخت خواهد بود.

زمان دقیق شروع اعطای تسهیلات طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، متعاقبا ازطریق روابط عمومی بانک مرکزی اطلاع رسانی خواهد شد.

وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی در دولت تصویب شد/ آغاز پرداخت تسهیلات از شنبه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن روستایی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران