Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@18:08:47 GMT

وزیر ورزش: از نظر منابع مالی مشکلی نداریم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۷۳۶۲

وزیر ورزش: از نظر منابع مالی مشکلی نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

«سید حمید سجادی» روز جمعه در حاشیه اختتامیه رقابت‌های جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی پیست بین المللی دیزین در گفتگو با خبرنگاران افزود: ما به دیدگاه و نظر فنی کلیه فدراسیون‌ها احترام می‌گذاریم. بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی از جمله کشتی یکی از نیازهایشان این بوده که در اکثر رقابت‌های بین المللی شرکت کنند که ما از شورای برون مرزی خواستم و موافقت شان را گرفتم که هر آنچه مسابقه بین المللی تیم کشتی ما برای کسب تجربه نیاز دارد تیم شماره ۲، دسته سه و چهار و تیم ملی در رده‌های مختلف اگر نیاز باشد ما به این دیدگاه فدراسیون کشتی احترام می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی ادامه داد: مابقی فدراسیون‌ها از جمله اسکی نیز همینطور در صورتی که ریاست فدراسیون به همراه کادر فنی این نظر را داشته باشند ۲ تا سه نفر حالا کمتر یا بیشتر اعزام کردن به رقابت‌ها به هیچ وجه هزینه قابل توجه‌ای نمی‌باشد بلکه سرمایه گذاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کیفیت رقابت‌های جام جهانی اسکی روی چمن گفت: بنا به دلایلی از جمله شرایط کرونایی تا حدودی از میزبانی و شرکت تیم‌های ورزشی در رویداد‌ها فاصله گرفته ایم. اما با همتی که فدراسیون و همکاری شرکت توسعه و مدیریت بهره برداری پیست بین المللی دیزین همه دست به دست هم داده و سعی کردیم تا میزبانی شایسته‌ای برای این دوره از رقابت‌ها رقم بخورد.

وی در ادامه ضمن تبریک به ورزشکاران ایرانی برای کسب نتیجه در این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: به عقیده بنده نتایج به دست آمده چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان و مدال‌های کسب شده با توجه به کمبود تجارب یک دهه ما در رویداد‌های ورزشی که حضور کمتری داشته ایم و همینطور میزبانی این رویداد که پس از ۱۰ سال اتفاق افتاده به نظرم شرایط مطلوبی می‌باشد.

سجادی در ادامه به برنامه‌ها در فصل زمستان اشاره کرد و گفت: برنامه ما این است که در پیست‌های اسکی برای ورزش‌های زمستانی بویژه اسکی آماده شوند و ورزشکاران بتوانند به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده کنند. بر همین اساس یکی از نکاتی که در پیست دیزین مد نظر ما بود ایمنی رقابت‌ها و به سلامت رسیدن به خط پایان ورزشکاران که مشکل خاصی نیز طی این ۲ روز گزارش نشده است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به شرکت ورزشکاران در رقابت‌های برون مرزی و مشکلات احتمالی در این بخش اشاره و تصریح کرد: به رییس فدراسیون نیز این قول را داده ام که هر آنچه که نیاز دارند از نظر تجهیزات سریعتر به ما بگویند تا برنامه ریزی کنیم، خوشبختانه در هیات دولت این فرصت وجود دارد که در صورتی که حتی نیاز به تسهیل سازی، تسریع و گرفتن مجوز‌های خاص ویژه ورزش است این قول را داده ام.

سجادی با بیان اینکه از نظر منابع مالی نیز مشکلی نداریم گفت: این تضمین را نیز داده ام که آنچه نیاز به حمایت مالی باشد در خدمت آن‌ها هستیم تا تیم به مرحله فینال رقابت‌ها به میزبانی ایتالیا به صورت کامل برود و در عین حال تمرینات نیز به صورت مستمر انجام شود.

وی ادامه داد: فضایی که فدراسیون امروز برای انجام مسابقات به آن نیاز دارد در حدود ۲ ماه قبل در اختیارشان بوده در هر صورت پیست بین المللی دیزین دولتی و مربوط به شرکت توسعه می‌باشد، اما شرکت توسعه نیز از ۲ سال پیش آن را به بخش خصوصی اجاره داده و بهره بردار نیز نهایت همکاری را حتی در زمستان داشته و در واقع هماهنگی بین شرکت توسعه، فدراسیون و بهره بردار وجود داشته است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: وظیفه ما در واقع این هماهنگی‌ها می‌باشد با این وجود هر چقدر که برای تمرین نیاز داشته باشند این پیست در اختیارشان می‌باشد، تجهیزات نیز قرار شده تا به ما به صورت مکتوب اعلام و تا آنجایی که می‌توانیم به نسبت به واردات این تجهیزات اقدام کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت از البرز برای برگزاری رقابت‌های جهانی اشاره کرد و گفت: ضمن تشکر از مسوولان ورزشی در البرز، این رویداد‌ها در این استان مسبوق به سابقه بوده و در سایر رشته‌هایی که رنگ و بوی طبیعت را دارد مانند صخره نوردی، دیوار نوردی و کوهنوردی این استان یکی از استان‌های فعال و پیشرو می‌باشد. بر همین اساس در سایر برنامه‌ها در سطح ملی و بین المللی که قرار باشد در این استان برگزار شود ما نیز کمک خواهیم کرد با وجود اینکه امروز چندین برنامه فشرده داشته ام، اما حضورم امروز به نوعی به صورت غیر مستقیم تشکر از تمام کسانی بود که برای انجام این رقابت‌ها زحمت کشیدند.

۲۶ ورزشکار ایرانی و خارجی در رقابت‌های جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی پیست بین المللی دیزین شرکت دارند.

ورزشکارانی از ایران، اتریش، ایتالیا، چک و اسلواکی در این دوره از رقابت‌ها به مدت ۲ روز به رقابت پرداختند که روز نخست این دوره از رقابت‌ها به ۲ رشته مارپیچ بزرگ و مارپیچ سرعت در ۲ بخش بانوان و آقایان اختصاص یافت.

در روز دوم و پایانی رقابت‌های جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی دیزین ورزشکاران در رشته مارپیچ کوچک شرکت کردند.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می‌رود.

ارتفاع پیست دیزین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا است و این پیست دارای ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سید حمید سجادی وزیر ورزش جام جهانی اسکی روی چمن رقابت های جام جهانی اسکی روی چمن پیست بین المللی دیزین دوره از رقابت ها رقابت ها شرکت توسعه وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی