Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" در سخنرانی پیش از خطبه‌های ملایر اظهار داشت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در کمتر از یکسال ۳۱ سفر استانی انجام داد و رکورد همه دولت‌ها را شکست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: شهیدان رجایی و باهنر یاران برجسته انقلاب در قبل و بعد از پیروزی انقلاب بودند که می‌توانیم آنها را به شایستگی اسوه‌های اخلاص، تقوا و الگوهای خدمت و جهاد نامگذاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: جامعه کارمندی کشور این افتخار را دارد که پرچمدار حقیقی خدمت و جهاد در راه خدا چهره‌های نامداری همچون شهیدان رجایی و باهنر هستند.

اسماعیلی روز کارمند را به جامعه کارمندی این شهرستان تبریک گفت و با اشاره به اطلاع‌رسانی گزارش عملکرد دولت طی یکسال اخیر، بیان کرد: پیرو آن ما نیز در ملایر تلاش کردیم حدود ۶۰۰ صفحه سند از گزارش‌های مجموعه این شهرستان در حوزه‌های مختلف را تهیه و تقدیم مردم کنیم.

وی گزارش عملکرد دولت و این شهرستان را امیدبخش دانست و ضمن تاکید بر اطلاع‌رسانی موارد امیدبخش و برجسته به مردم، اجرای طرح واکسیناسیون و صفر شدن آمار فوتی کرونا، طرح رتبه‌بندی معلمان، گسترش خیره‌کننده صنعت دفاعی کشور، تبدیل ایران به یکی از صادرکنندگان بزرگ فناوری‌های نظامی، گسترش روابط خارجی، عضویت در شانگهای و موافقت‌نامه‌های بلندمدت همکاری با روسیه، چین و ونزوئلا را از جمله موفقیت‌های دولت در یکسال اخیر اشاره کرد.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در ۲ محور خنثی‌سازی تحریم‌ها و تکیه بر توان داخلی در حوزه اقتصادی به خوبی عمل کرد.

اسماعیلی رشد ۴۰ درصدی صادرات خارجی را در راستای خنثی سازی تحریم‌ها عنوان و بیان کرد: ۳۰۰ درصد سود فروش نفت کشور با وجود همه تحریم‌ها در یکسال اخیر بیشتر شد و در یک میلیون هکتار از اراضی روسیه و ونزوئلا، دولت موفق شد کشت فرا سرزمینی انجام دهد.

به گفته وی در حوزه داخلی هیچ دولتی شجاعت نداشت زیر بار مردمی‌سازی یارانه‌ها برود، اما دولت سیزدهم با شجاعت و صداقت این ماموریت بزرگ را با موفقیت انجام داد که این امر به معنای اصلاحات بزرگ اقتصادی و تکیه بر توان داخل است.

فرماندار ویژه ملایر گفت: پس از ۹ سال که دولت‌های قبل ماشین چاپ اسکناس راه انداخته بودند، با تلاش دولت رشد اسکناس و نقدینگی در کشور متوقف و حالا منفی شده است.

اسماعیلی افزود: دولت قبل ۵۵۰ هزار میلیارد تومان یا بدهی یا کسری بودجه داشت که با موفقیت توسط دولت مدیریت و پرداخت شد.

به گفته وی فقط در یک روز ۴۸ طرح بزرگ اقتصادی و پیشران در کشور با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد دلار در اوج تحریم‌ها و کارشکنی‌ها علیه دولت، به ثمر نشست.

اسماعیلی سفرهای استانی را بر مبنای عدالت دانست و اظهار داشت: هر جا که لازم بود رئیس جمهور شخصا حاضر شد و چهره به چهره با مردم دیدار کرد و تا جایی که ممکن بود، راهکارهای مختلف طراحی شد، این دستاورد بزرگ دولت است.

وی با اشاره به سفر دولت به استان همدان، بیان کرد: در ملایر عداه‌ای گفتند سهم ملایر از این سفر کمتر شد که این گفته‌ها حقیقت ندارد.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: تنها در یک مصوبه این سفر در شورای اداری استان در حضور رئیس جمهور، وزیر نیرو اعلام کرد نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر با ۳۵۰ میلیون دلار توسط وزارت نیرو احداث خواهد شد و مصوبه ۴۰۰ تختخوابی اخذ شد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه عده‌ای می‌خواستند برای این سفر حاشیه ایجاد کنند، ادامه داد: اعتبارات بسیار خوبی برای این استان و شهرستان پیش‌بینی شد که امیدواریم هر چه زودتر محقق شود.

وی یادآور شد: همزمان با هفته دولت امسال بالغ بر ۱۶۰ طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون استاندار همدان گفت: فردا /شنبه/ نیز با حضور استاندار همدان ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در این شهرستان عملیاتی می‌شود.

برچسب‌ها هفته دولت ملایر دولت سیزدهم پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت ملایر دولت سیزدهم هفته دولت ملایر دولت سیزدهم دولت سیزدهم تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاورد‌های دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است.

به گزارش انتخاب، ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم گفت: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدید‌های دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است، اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستور کار دولت باشد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاورد‌های دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکیدکرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

دیگر خبرها

  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد