Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@13:29:35 GMT

«ابلق» از رقیب‌هایش جلو زد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۸۲۵۸

«ابلق» از رقیب‌هایش جلو زد

سینمای ایران در مجموع ۳۶۰ هزار مخاطب داشت که فیلم «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار در نخستین هفته نمایش، به صدر جدولفروش سینماها رسید. این اثر با فروش ۹۹ هزار قطعه بلیت به ارزش ۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان، ۲۸ درصد مخاطبان هفته را به خوداختصاص داد.

«دوزیست» ساخته برزو نیک‌نژاد، در هفته دوم نمایش با ۹۱ هزار مخاطب و ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان فروش به رتبه دوم گیشهدست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «انفرادی» اثر سیدمسعود اطیابی در این هفته توانست با فروش ۶۸ هزار قطعه بلیت به ارزش ۲ میلیارد و ۱۸۳ میلیونتومان، به رتبه سوم رسید.

فیلم «تی‌تی» ساخته آیدا پناهنده با جذب ۴۰ هزار تماشاگر و گیشه یک میلیارد و ۳۰۴ میلیون تومانی، در رتبه چهارم جدول فروشهفتگی قرار گرفت.

فیلم «علف‌زار» اثر کاظم دانشی با ۲۱ هزار قطعه بلیت به ارزش ۷۲۸ میلیون تومان در رتبه پنجم گیشه این هفته قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران سینما و تئاتر تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد

در آخرین بازی از هفته سی‌وسوم لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا در خانه میزبان والنسیا بود و در نهایت توانست با شکست میهمان ۱۰ نفره خود به رتبه دوم جدول بازگردد.

به گزارش ایسنا، شاگردان ژاوی در آخرین بازی هفته مقابل والنسیا قرار گرفتند و نیمه اول سختی را پشت سر گذاشتند. خفاش‌ها نیمه نخست را با برتری شکننده ۲ بر یک به پایان رساندند اما نقطه عطف بازی در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست اتفاق افتاد؛ جایی که سنگربان والنسیا با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و آنان مجبور شدند نیمه دوم را ۱۰ نفره شروع کنند.

همین مسئله پایه‌گذار بازگشت کاتالان‌ها شد و با هت‌تریک لواندوفسکی در نیمه دوم، بارسلونا در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ این بازی را برد و رتبه دوم جدول را از ژیرونا پس گرفت.

به این ترتیب بارسلونا با ۷۳ امتیاز و ۲ امتیاز بیشتر نسبت به ژیرونا در جایگاه دوم قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • ارزش صادرات محصولات کشاورزی به ۶.۲ میلیارد دلار رسید
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد