Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از کرمانشاه به عنوان قطب تمدن ایرانی اسلامی یاد کرد و گفت : این استان جایگاه مهمی در حوزه‌های مختلف کشور دارد و باید بتواند با قدرت به درخشش خود ادامه دهد.

اسماعیلی با اشاره به هم مرزی استان کرمانشاه با کشور عراق گفت: همین امر ظرفیت خوبی در این استان در حوزه توریسم سلامت ایجاد کرده که باید از آن بهره بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایران در دهه گذشته رشد کم نظیری در حوزه پزشکی داشته و باید با توجه به این ظرفیت تلاش برای جذب توریسم سلامت صورت گیرد.

پیگیر تبدیل بیمارستان "حکیم" کرمانشاه به بیمارستانی بین المللی هستیم

محمدرضا هدایتی رئیس بیمارستان حکیم با اشاره به شروع ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۵ گفت: این پروژه آذرماه سال گذشته بصورت آزمایشی فعالیت خود را شروع کرد و امروز شاهد افتتاح رسمی آن هستیم.

وی افزود: این بیمارستان با زیربنای ۱۲ هزار متر مربع در ۱۴ طبقه احداث شده است.

هدایتی رقم سرمایه گذاری این پروژه را ۲۵۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل تجهیزات بیمارستان نیاز داریم.

رئیس بیمارستان حکیم کرمانشاه از اشتغالزایی مستقیم این بیمارستان برای حدود ۴۵۰ نفر خبر داد و افزود: همچنین آغاز به کار بیمارستان برای دو هزار نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی داشته است.

هدایتی با اشاره به ساخت این بیمارستان با رویکرد توریسم سلامت گفت: این بیمارستان بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و امکانات آزمایشگاه آن بی نظیر است.

هدایتی گفت: همچنین بر اساس این رویکرد هشت سوییت در کنار بیمارستان برای اقامت بیماران و همراهان آن‌ها در حال ساخت است.

وی افزود: پنج اتاق زایمان خاص هم در بیمارستان لحاظ شده تا شرایط حضور همسر نیز در اتاق زایمان فراهم شود.

رئیس بیمارستان حکیم گفت: همچنین در طبقه ششم بیمارستان قرار است بخش درمان ناباروری ایجاد شود

وی افزود: برای تامین تجهیزات این بخش اعتبار بالایی نیاز داریم و نیازمند مساعدت هستیم.

هدایتی گفت: پیگیر اخذ مجوز لازم برای تبدیل بیمارستان حکیم به بیمارستانی بین المللی هستیم و در این زمینه هم نیازمند مساعدت هستیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی توریسم درمانی بیمارستان حکیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری انا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار بازسازی حریم تئاتر شهر بدون وقفه در حال انجام است؛ بودجه لازم تزریق شده و کار‌ها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: صبح امروز در همین رابطه جلسه داشتیم و در این جلسه تأکید شد که  کارها بدون حتی یک روز توقف تا اتمام پروژه پیش برود.

وزیر ارشاد در پاسخ به خبرنگار آنا در صورت توقف احتمالی پروژه گفت: شما هرزمان متوجه شدید سر وصدای ساخت و ساز حریم تئاتر شهر به گوش نمی‌رسد، به من خبر دهید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری