Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله رسول فلاحتی در آیین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت یادونام شهدای هفته دولت و تبریک به مناسبت روز کارمند اظهار کرد: مدیران در تراز انقلاب باید ولایت‌مدار، انقلابی و دلداده ارزش‌های اسلامی و با تجربه باشند و به مردم و ارباب رجوع تکریم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طمع در مسؤولیت خطرناک بوده و در اجرای پروژه‌ها باید عاقبت‌اندیش بوده تا به نحواحسن اجرایی شود، گفت: انتظار داریم تا مسؤولان در مسؤولیت‌ها از شهید رجایی و باهنر الگو بگیرند و خود را خادم مردم بدانند و در انجام مسؤولیت کوتاهی نکنند.

امام جمعه رشت با اشاره به سفر اردوغان به ایران و دیدار با رهبر انقلاب بیان کرد: رهبری در این سفر به امنیت مرز‌های عراق، سوریه و ترکیه تاکید داشتند و مسئله حمایت از مسلمانان و امنیت مرز‌های عراق، سوریه و ترکیه را به اردوغن متذکر شدند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به حمله سازمان اطلاعاتی آمریکا به خانه ترامپ که طرفداران وی در دفاع از اظهارات او داشتند، گفت: پلیس آمریکا هشدار داده که این کشور احتمال دارد دچار جنگ‌های سخت شود.

فلاحتی بدون اشاره به تجاوز نظامی روسیه به اوکراین، با بیان اینکه آمریکا برای استمرار زیربنا‌های اقتصادی خود در تلاش بوده و جنگ اوکراین را راه‌انداخته تا برخی از مشکلات خود را کاهش دهند، تصریح کرد: احتمال بحران‌های سخت داخلی در آمریکا بعید نیست، سردمداران آمریکا هرجا پا گذاشتند جز جنایت از خود چیزی بر جای نگذاشته و امروز سردمداران آمریکا منفور همه ملت‌های جهان شدند.

وی با اشاره به برداشت محصولات کشاورزی و تولیدات خوب برنج با توجه به وجود مشکلات کم‌آبی افزود: با وجود این مشکلات به همه کشاورزان می‌گوییم که نماز شکر بخوانید چرا که با وجود کمبود آب شاهد این نعمت بودیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه هزینه‌های کشاورزی بالاست و هزینه سم و کود، هزینه‌های سنگینی را بر دوش کشاورزان می‌گذارد، گفت: کشاورزی هزینه‌های زیادی را بر دوش کشاورز می‌گذارد که لازم است تا مسؤولین امر در این خصوص به کشاورزان کمک کنند.

امام جمعه رشت به مسئله نان نیز اشاره کرد که نیازمند نظارت بیشتر مسؤولین ذیربط است و بیان کرد: نان برای مردم حیاتی است و نباید مشکلی در این حوزه وجود داشته باشد، متذکر می‌شویم که در برخی جا‌ها کیفیت نان در تراز این مردم نیست که باید برطرف شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امام جمعه رشت آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!

به گزارش خبرآنلاین،به نقل از سرانه به عنوان مثال فردی یک مغازه در راه پله را برای اجاره گذاشته است.

هزینه اجاره یک راه پله با فضای ۵ مترمربع در تهران ماهی ۵ میلیون تومان است.

نکته جالب توجه اینجاست که برای اجاره این مغازه باید ۲۰۰ میلیون تومان هم پول پیش بدهید.

به نظر می‌رسد که باید فکری به حال هزینه اجاره مغازه ها شود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901018

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران