Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@01:33:29 GMT

هونگ روئی تایگرEFV؛ خودروی 4600 دلاری چینی(+عکس)

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۹۶۳۲

هونگ روئی تایگرEFV؛ خودروی 4600 دلاری چینی(+عکس)

عصر ایران- هونگ روئی نام خودروساز فعال در پکن است که سابقه فعالیت آن به سال 2010 باز می گردد. این برند یک خودروی خیلی کوچک را در بازار چین دارد که با نام تایگر اف ایی ویی شناسایی می شود. قیمت پایه از 4600 دلار کلید می خورد.

تایگر از منظر ابعاد برابر با 3380 میلیمتر در طول، 1499 میلیمتر در عرض و 1610 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2440 میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین 150 میلیمتر و وزن خالص خودرو نیز با توجه به تریم 670، 705 و 795 کیلوگرم محاسبه شده است.

مهمترین ویژگی تایگر به پیشرانه الکتریکی آن مربوط می شود. با توجه به تریم موتور الکتریکی 30 و 34 کیلوواتی استفاده شده که براساس اسب بخار باید به 40 و 45 اسب بخار اشاره کنیم. گشتاور نیز 90 و 102 نیوتن متر محاسبه شده است.

انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از بسته باتری 9.2 ، 11.8 ، 14.5 و 16.5 کیلووات ساعت تامین می شود که برد حرکتی 120، 160 ، 170 و 205 کیلومتر را در اختیار تایگر قرار می دهند.

در تمام مدل های این ببر بسیار کوچک از جعبه دنده تک سرعته در ارتباط با محور عقب استفاده شده است. سیستم ترمز در محور جلو دیسکی و عقب کاسه ای است. رینگ های فولادی و آلومینیومی در اندازه 13 اینچی ارائه می شوند.

هونگ روئی تایگر

تایگر برخلاف بسیاری از هم رده های خود، شرایط مناسبی را در کابین ارائه می دهد. جزئیات و آنچه که مشاهده می شود با توجه به برچسب قیمت خودرو، کاملا بر دیگر چینی های ارزان برتری دارد.

سیستم تهویه غیر اتوماتیک، قفل مرکزی، ریموت، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ای بی دی، دستیار حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، بلوتوث، یو اس بی، ایزوفیکس، پاور ویندوز هر دو ردیف و تنظیم الکتریکی آینه ها از ویژگی های تایگر هستند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D

به گزارش خبرگزاری مهر، این ابزار بسیار انعطاف‌پذیر بوده و استفاده از آن آسان است و می‌توان آن را برای استفاده در یک دستگاه پوشیدنی برای کمک به یک حفظ یک رژیم غذایی خاص شخصی‌سازی کرد. جزئیات این پروژه در مقاله‌ای در ACS Applied Nano Pathers منتشر شده است.

ویتامین‌های C و D ریز مغذی‌هایی هستند که در مسیرهای متابولیکی درگیر در مبارزه با ویروس‌ها و باکتری‌ها نقش مهمی داشته و در سیستم ایمنی بدن تاثیرگذار هستند. نظارت بر این ویتامین‌ها از این نظر مهم است که سطح ویتامین‌ها را در بدن در محدوده مشخصی حفظ می‌کند.

با این حال، روش‌هایی که در حال حاضر برای این کار در دسترس است، نیاز به تجهیزات آزمایشگاهی پرهزینه دارد که توسط متخصصان باید استفاده شود. این روش‌ها مستلزم جمع‌آوری نمونه خون هستند و زباله‌های خطرناک تولید می‌کنند. تشخیص و تجزیه و تحلیل هر دو ویتامین در یک نمونه به صورت همزمان زمان دشوار است.

برای ساده‌سازی فرایند، محققان انستیتوی فیزیک سائو کارلوس از منابع نسبتاً ارزان مانند کربن و پروتکل‌های سریع عملیاتی برای توسعه یک تراشه الکتروشیمیایی برای نظارت بر ویتامین‌های C و D استفاده کردند.

این تراشه یکبار مصرف است و حاوی دو حسگر بوده که هر یک از آن‌ها از جریان الکتریکی برای تشخیص ویتامین استفاده می‌کند. در مورد ویتامین C، این حسگر از نانوذرات کربنی به عنوان یک الکتروکاتالیست استفاده می‌کند. حسگر ویتامین D از نیترید کربن گرافیتی و نانوذرات طلا همراه با لایه ای از آنتی‌بادی‌های ۲۵(OH)D۳ ساخته شده است.

این تراشه به راحتی کار می‌کند. تمام کاری که کاربر باید انجام دهد این است که آن را به یک دستگاه الکترونیکی قابل حمل کوچک شبیه به گلوکومتر وصل کند، نمونه‌ای از بزاق یا سرم خون را وارد آن کرده و منتظر بماند تا جریان الکتریکی نشان دهنده حضور و سطح ویتامین‌ها نمایش داده شود. نتیجه در کمتر از ۲۰ دقیقه بدست می‌آید.

تیاگو سرفیم مارتینز محقق کالج امپریال لندن می‌گوید: «با بی‌حرکتی گونه‌های الکتروشیمیایی فعال روی سطح یکی از حسگرها، ما توانستیم نیاز به برچسب و پروب‌های ردوکس را حذف کنیم و در نتیجه دستگاه را ساده کنیم و پیچیدگی تجزیه و تحلیل را کاهش دهیم. این کار باعث می‌شود تراشه به طور بالقوه کاربردی تر و کارآمدتر باشد، و این امکان را فراهم می‌کند تا مستقیماً در داروخانه و کلینیک‌ها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به اندازه کافی انعطاف‌پذیر است که برای استفاده به عنوان یک دستگاه پوشیدنی مناسب باشد.»

کد خبر 6091264 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • ساخت نخستین سلول مغزی مصنوعی با آب و نمک 
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D