Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روز جمعه، قوه قضاییه آمریکا سندی قضایی منتشر کرد که در آن دلایل پلیس فدرال برای تفتیش خانه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در فلوریدا توضیح داده شد که محتوای آن تا حد زیادی به نفع تحقیقات بازنگری شده است.

به گزارش سرویس بین الملل آریا؛قاضی فدرال بروس راینهارت به وزارت دادگستری دستور داده است تا این سند ضروری را منتشر کند که قرار است  این سند دلایلی را که منجر به تحقیقات از دونالد ترامپ شده است، با استناد به منافع عمومی در یورش بی‌سابقه به خانه رئیس‌جمهور سابق آمریکا منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این حال، قاضی درخواست وزارتخانه را برای اصلاح بخش‌های مهم سند - که می‌توانست هویت برخی از عاملان پرونده را فاش کند - به نام نیاز "فوری" به حفاظت از تحقیقات، پذیرفت.

هر چند مسئولان تا آخرین لحظه منتظر ماندند اما این سند 38 صفحه ای کمی بعد از ساعت 12:00 (16:00 GMT)  طبق مهلتی که قاضی راینهارت تعیین کرده منتشر شد.

به گزارش آسوشیتدپرس ماموران اف‌بی‌آی در جریان بازرسی 8 آگوست عمارت مار آ لاگو،در  ملک شخصی ترامپ در ایالت فلوریدا، اسناد با مهر کاملا محرمانه کشف کردند. براساس گزارش قاضی تحقیق، در مجموع 11 سند و مدرک محرمانه در این عملیات کشف و ضبط شده است. 

بخشی از این اسناد در طیف «اطلاعات مجزای حساس» طبقه‌بندی شده‌اند؛ داده‌هایی که افشای آن‌ها می‌تواند «منافع ملی» ایالات متحده را در خطر قرار دهد.


ترامپ پس از ترک کاخ سفید با وجود درخواست های مکرر آن‌ها را پس نداده بود.


دونالد ترامپ که قصد دارد برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد شود، مدت هاست که از این روند انتقاد کرده است که آن را نمونه ای از "کارزار وحشی" می داند که او را هدف قرار داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترامپ تفتیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا

مقامات ایالتی اعلام کردند گردبادی عصر روز گذشته (سه‌شنبه) مناطقی را درنوردید و به چندین سازه آسیب رساند.

همچنین «سی‌بی‌اس نیوز» گزارش داد نیروهای امدادی در حال ارزیابی خسارات طوفان هستند.

تاکنون مرگ یک تن در حوادث مرتبط با طوفان و گردباد تایید شده است. همچنین سه نفر دیگر مصدوم شده‌اند اما وضعیت آنها وخیم نیست.

گردباد علاوه بر خانه‌ها و پنج ساختمان دیگر را ویران کرده و منجر به قطعی برق نیز شده است.

طوفان های روز گذشته در پی گردبادهای دو روز قبل در ایالت اکلاهما رخ داد که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر دیگر شد.

به گزارش آناتولی، در اوایل هفته، گردبادهایی به «نبراسکا» و «آیووا» نیز رسیدند که منجر به کشته شدن یک تن و برجا ماندن خسارات گسترده شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل