Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع خبری گزارش دادند مواضع آمریکا در شرق سوریه برای چندمین بار در شبانه‌روز گذشته مورد هدف پهپاد‌ها قرار گرفته است. برخی منابع آگاه خبر دادند پایگاه آمریکا در شرق سوریه مورد هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

گفته می‌شود در جریان این حملات که با چند فروند پهپاد انجام شد پایگاه‌های آمریکایی‌ها در میدان نفتی «العمر» در استان دیرالزور مورد هدف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در برخی از گزارش‌ها در این مورد آمده است که ۳ انفجار میدان نفتی العمر در نزدیکی مرز عراق و سوریه را لرزاند.

این پایگاه بامداد امروز (پنجشنبه) نیز هدف حمله قرار گرفته بود که سنتکام پس از این حمله از زخمی شدن ۳ نظامی آمریکایی خبر داده بود.

خبرنگار خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع محلی گزارش داد که در نتیجه حمله موشکی از طرف‌های ناشناخته، انفجار‌هایی قوی پایگاه میدان گازی کونیکو را لرزاند که بلافاصله پس از آن پرواز سنگین هواپیما‌های جنگی ارتش آمریکا بر فراز منطقه در تلاش برای شناسایی محل سکو‌های پرتاب این راکت‌ها و مهاجمان انجام شد.

المیادین هم به نقل از منابع خود در سوریه گزارش داد بالگرد‌های ائتلاف بین‌المللی به شکل گسترده در آسمان دیرالزور به پرواز در آمده‌اند. بلافاصله پس از حمله، آمبولانس‌ها برای انتقال کشته‌ها و مجروحان احتمالی به منطقه اعزام شدند و شبه‌نظامیان وابسته به آمریکا برای محافظت از این پایگاه آمریکایی، مستقر شدند.

علاوه بر این، کانال تلگرامی صابرین نیوز نیز گزارش داده است که در میدان نفتی «العمر» در نوار مرزی عراق سوریه نیز انفجار مهیبی روی داده است. طبق این گزارش، پایگاه ارتش آمریکا در این میدان نفتی العمر با ۵ فروند راکت «فجر یک» مورد هدف قرار گرفته است.

روز جمعه نیز بزرگترین پایگاه ارتش آمریکا در بزرگترین میادین نفتی سوریه مورد حمله قرار گرفته بود؛ به گونه‌ای که چند موشک پایگاه نظامی نیرو‌های اشغالگر آمریکا در میدان نفتی العمر در شرق شهر دیرالزور در شرق سوریه را هدف قرار دادند و به دنبال آن هواپیما‌های جنگی آمریکا به طور گسترده بر فراز این منطقه انجام شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: حمله حمله تروریستی حمله سایبری حمله روسیه به اوکراین حمله انتحاری میدان نفتی مورد هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان

بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی لبنان امروز جمعه گزارش کرد در پی حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیر نظامی  در شهرستان «البقاع غربی» واقع در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.

جزئیات بیشتری درباره این حمله منتشر نشده است.

بعد از ظهر امروز هم جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک «کفرکلا» و «الضهیره» در جنوب لبنان حمله کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق + فیلم
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان