Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت از ارائه گزارش مختصر جلسات استان لرستان در هیئت وزیران خبر داد و گفت: اعضای هیئت دولت در یک روز به ۳۱ استان سفر کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی بهادری‌جهرمی  شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: همه هیئت وزیران در یک روز به 31 کشور به نمایندگی  از دولت به استان‌های کشور سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از سفر هیئت وزیران به استان‌ها را برای شنیدن صدای مردم به‌ویژه جامعه نخبگان و انتقال پیام آن‌ها در حوزه‌های مختلف، آسیب‌شناسی عملکرد یک‌ساله دولت دانست و افزود: همچنین نکاتی که برای اولویت‌بندی امور و مسائل  از طرف نخبگان استانی مطرح شده‌است در جلسه هیئت وزیران ارائه می‌شود.

سخنگوی دولت عنوان کرد: هیئت وزیران در سفر یک روزه به 31 استان کشور به ارائه گزارش عملکرد دولت به مردم پرداختند تا مسیر آینده روشن‌تر شود.

تأکید سخنگوی دولت بر انعکاس اخبار امیدآفرین/ بیشترین تحرک دشمن در حوزه رسانه استروایت سخنگوی دولت از رکوردشکنی دیگر‌ دولت سیزدهم/‌ 31 سفر استانی اعضای هیئت دولت در یک روزسخنگوی دولت: افزایش قیمت بنزین صحت ندارد/ دولت فعلا یارانه نقدی را پرداخت می‌کند

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در سفر به لرستان بیان کرد: جلسه شورای اطلاع‌رسانی و شورای اداری با حضور مدیران این استان برگزار شد.

بهادری جهرمی گفت: همچنین جلسه‌‌ای با حضور مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های در حوزه جهاد تبیین، همکاری و هم‌افزایی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی برای افزایش هرچه بیشتر شفافیت و پاسخ‌گویی، روشنگری، ارائه دستاوردهای کشور برای مردم و مقابله با تهاجم رسانه‌ای برگزار شد.

سخنگوی دولت با اشاره به برگزاری جلسه با فعالان فرهنگی لرستان تصریح کرد: در این جلسه بیش از آن‌که سخن بگوییم از  نظرات و مباحث بزرگان حوزه فرهنگی در این استان که مزین به حضور ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا نیز بود استفاده کردیم.

بهادری‌جهرمی اظهار داشت: پیام و گزارش مختصر جلسات استان لرستان در هیئت وزیران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/645

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سخنگوی دولت هیئت وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • پروفسور‌های ضداسرائیل
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟