Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:00:35 GMT

تک بانده شدن محور سراوان_گشت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۰۵۷۳

تک بانده شدن محور سراوان_گشت

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تردد در محور سراوان _گشت به طول ۶۰ کیلومتر که از دو سال پیش عملیات احیا و بازسازی آن در حال اجرا می باشد بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا- افزود: با تشکیل اکیپ راهداری و با هماهنگی امکانات ماشین آلات،ادوات و همچنین راهداران شهرستان های سراوان، مهرستان، گلشن، سیب و سوران،عملیات احیای جاده قدیم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آسفالت، ترمیم و احیای علائم ترافیکی این محور از مطالبات و نیازهای اصلی مردم در این محور بود و استارت احیای آن توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سراوان زده شده ادامه داد: به صورت امانی و کار شبانه‌ روزی راهداران، آسفالت این محور بازسازی،عملیات خط کشی و نصب علائم ایمنی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: سنگینی بار ترافیکی محور سراوان به گشت منجربه تصادفات مکرر رخ به رخ و تلفات جاده ای و همچنین افزایش تعداد کشته ها نسبت به مصدومان و مجروحان شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته از ۲۵ نقطه پرتصادف شناسایی شده در استان اصفهان، ۱۸ نقطه رفع خطر شده است، گفت: مطالعه رفع خطر هفت نقطه باقیمانده در دستور کار قرار گرفته و در منطقه کوی راه حق (بین سپاهان شهر و بهارستان اصفهان) به مرحله اجرادرآمده است.
فرزاد دادخواه افزود: برای رفع خطر این نقاط پرحادثه در استان اصفهان،۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و پیش بینی می‌شود تا پاییز امسال اجرایی شود.
وی اضافه کرد: از ۱۰۹ نقطه پرتصادف شناسایی شده قبلی هم در جاده‌های استان اصفهان،۵۵ درصد نقاط رفع شده و بقیه نقاط هم مراحل روند اجرایی شان در دست اقدام است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: احداث زیرگذر، ارتقا ایمنی نقاطی که به عنوان تقاطع بوده یا نقص هندسی داشته از جمله اقدامات برای رفع نقاط پرحادثه در استان اصفهان است.
روزانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در جاده‌های استان اصفهان تردد می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان