Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@20:25:02 GMT

محرابیان: به زودی آب به همدان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۱۱۷۸

محرابیان: به زودی آب به همدان می‌رسد

وزیر نیرو گفت: عملیات اجرایی اصلاح شبکه آغاز شد تا آب از یک سامانه واحد به تمامی نقاط شهر همدان برسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پاون، «علی اکبر محرابیان» با اشاره به اجرای خط اصلی انتقال آب به همدان، اظهار کرد: کاهش شدید آب سد اکباتان از ۱۱۰۰ لیتر به کمتر از ۴٠٠ لیتر، مشکلاتی برای اهالی شهر همدان به وجود آورده، بر همین اساس به دنبال تأمین منابع جدید برای آب این منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نقاط مختلف اطراف همدان در حال آبرسانی به این شهر هستیم، به نحوی که پروژه‌های متعددی در این حوزه تعریف شده و امکانات، تجهیزات و لوازم موردنیاز از نقاط مختلف کشور و شرکت‌های آبفا به این شهر ارسال شده و به‌طور شبانه‌روزی برای خدمت به هموطنان و حل این مشکل در حال تلاش هستیم.

وزیر نیرو با اظهار امیدواری از اینکه مردم به زودی شاهد اثربخشی نتایج تلاش‌های انجام شده باشند، گفت: دیروز و امروز بخشی از آبی که از دست رفته بود، جبران شده و در روزهای آینده میزان آب مورد نیاز باقیمانده هم تأمین خواهد شد.

کد خبر 599948

منبع: ایمنا

کلیدواژه: همدان قطعی آب در همدان آب تامين آب تامین آب همدان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در پی ابلاغ دستورالعمل دارورسانی از طریق سکوها با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«ان‌شاءالله با همراهی و همدلی همکاران وزارت بهداشت و مشارکت سکو‌های خدمات رسان کشور، به زودی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی این خدمت جدید و فناورانه فراهم خواهد شد.»

                       

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری