Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمید پورحسینی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان از ۵۰۴ بیمار با ۱۰۲ نفر کاهش به ۴۰۲ نفر تا پایان هفته گذشته رسیده است.

وی اضافه کرد: ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۹۳ بیمار در مراکز ۱۶ ساعته و ۷۱۸ بیمار در اورژانس های استان همدان پذیرش و از این تعداد ۵۸ بیمار شامل ۵۱ بیمار کرونایی در بخش عادی و ۶ بیمار در بخش آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی.یو بستری شدند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان همدان خاطرنشان کرد: شمار بیماران مشکوک و قطعی بستری در بیمارستان های استان همدان به ۳۰۶ نفر رسیده است که از این تعداد ۸۴ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند و وضعیت جسمی ۲۲ تن از بیماران وخیم گزارش شده است.

وی گفت: مراجعان سرپایی به مراکز ۱۶ ساعته و شبانه روزی این استان در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل ۱۶.۷ درصد و  مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان ها ۳۲.۲ درصد کاهش داشته است.

پورحسینی اظهار داشت: مجموع موارد مثبت سرپایی از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون به ۱۱۴ هزار و ۸۴۵ نفر، مجموع بهبود یافتگان از کرونا به ۳۰ هزار و ۷۸۹ نفر، مجموع مثبت بستری در بیمارستان ها ۳۴ هزار و ۴۲۳ نفر و مجموع متوفیان به سه هزار و ۳۹۳ نفر رسیده است.

وی در زمینه آخرین آمار واکسیناسیون نیز بیان کرد: بیش از سه میلیون و ۲۲۷ هزار و ۶۴۷ دُز واکسن کرونا در این استان تزریق شده که درصد پوشش افرادی بالای ۱۲ سال در نوبت اول ۹۳.۲ درصد و نوبت دوم ۸۳.۸ درصد است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان همدان ادامه داد: درصد پوشش واکسیناسیون بانوان باردار در نوبت اول ۱۰۰ درصد و نوبت دوم ۹۸.۲ درصد است همچنین میزان دریافت واکسن کرونا برای نوجوان بین ۱۲ تا ۱۸ سال نوبت اول ۹۵.۱ درصد و نوبت دوم ۸۳.۵ درصد و برای گروه سنی پنج تا ۱۲ سال نوبت اول ۲۶.۲ درصد و نوبت دوم ۱۳.۳ درصد است.

وی درباره آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی استان همدان گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان های «رزن و درگزین» در وضعیت قرمز، شهرستان های همدان، نهاوند، فامنین، اسدآباد و کبودرآهنگ در وضعیت نارنجی و شهرستان های ملایر، تویسرکان و بهار در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان استان همدان درصد و نوبت دوم نوبت اول ۲ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.
 
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت:  قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
 
چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…
 
قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…
 
یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری