Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:09:30 GMT

افتتاح هم‌زمان ۱۰۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در گرمسار

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۲۸۸۳

افتتاح هم‌زمان ۱۰۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در گرمسار

ایسنا/سمنان فرماندار شهرستان گرمسار از افتتاح و بهره‌برداری همزمان از ۱۰۱ پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان با حضور استاندار سمنان و مسوولان شهرستان خبر داد.

صفرخانلو ۵ شهریورماه در آیین افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: این‌ حجم از خدمت و سرعت در انجام پروژه‌ها با حضور استاندار سمنان، کم نظیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ ثوابی بالاتر از خدمت به خلق خدا نیست که باید قدردان این‌ نعمت خدادادی باشیم ادامه داد: خدا را شاکریم‌ که‌ با تلاش شبانه روزی و نیت خالصانه رئیس جمهور محبوب آیت الله رئیسی، ناامیدی در بین مردم به امید تبدیل شده است.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه دولت سیزدهم با اتکا به نخبگان داخلی و توان ملی، در راستای پیشبرد امور گام بر می‌دارد به افتتاح پروژه‌های صنعتی و اقتصادی در شهرستان پرداخت و افزود: در هفته دولت سال جاری هفت پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم ۱۵۶ نفر در شهرستان گرمسار به بهره برداری خواهد رسید.

خانلو اضافه کرد:همچنین ۹۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در این ایام در شهرستان گرمسار به بهره برداری می رسد و ۱۲ پروژه با ۳۶۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرستان در مقایسه با سال‌های قبل اظهار کرد: از لحاظ کلنگ زنی پروژه ها ۲۰۰درصد و افتتاح پروژه های عمرانی بالغ بر ۱۱۰ درصد در هفته دولت سال جاری نسبت به سال گذشته‌ پیشرفت داشته ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها گرمسار هفته دولت شهرستان گرمسار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار