Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، وزیر نیرو با دعوت و پیگیری استاندار همدان برای دومین بار در ده روز گذشته، دیشب وارد همدان شد و تا با بامداد امروز شنبه در حاشیه بازدید میدانی از روند اجرایی طرح آبرسانی به همدان اظهار کرد: کاهش شدید آب سد اکباتان از یک هزار و ۱۰۰ لیتر به کمتر از ۴٠٠ لیتر در ثانیه، مشکلاتی برای اهالی شهر همدان به وجود آورده است و بر همین اساس به دنبال تامین منابع جدید برای آب این منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از نقاط مختلف اطراف همدان در حال آبرسانی به این شهر هستیم گفت: پروژه‌های متعددی در حوزه آبرسانی به همدان تعریف و امکانات، تجهیزات و لوازم مورد نیاز از نقاط مختلف کشور و شرکت‌های آبفا به این شهر ارسال شده است.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه به‌ صورت شبانه‌روزی برای خدمت به هموطنان و حل این مشکل در حال تلاش هستیم گفت: مردم به زودی شاهد اثربخشی نتایج تلاش‌های انجام شده باشند.

وی با اشاره به اینکه دیروز و امروز بخشی از آبی که از دست رفته بود، جبران شده و در روزهای آینده میزان آب مورد نیاز باقیمانده هم تامین خواهد شد اظهار کرد: وجود دو شبکه آبرسانی مجزا در شهر همدان مشکلی بود که در زمان کاهش آب سد اکباتان، به چشم می‌خورد؛ در طول چند شبانه‌روز گذشته، عملیات اجرایی اصلاح شبکه آغاز شد تا آب از یک سامانه واحد به تمام نقاط شهر برسد و با انجام اقدامات لازم، تامین آب به حالت عادی برمی‌گردد.

وزیر نیرو با حضور در بخش‌ها و کارگاه‌های مختلف اجرای این پروژه در گفت‌وگو با عوامل و مسئولان اجرایی، از نزدیک پیشرفت آن را پیگیری و سپس با تشکیل جلسه‌ای در استانداری با حضور مسئولان استانی و عوامل و پیمانکاران، دستورات لازم را برای تسریع در اجرای پروژه صادر کرد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرپروژه آبرسانی همدان حل مشکل کم آبی در همدان وزیر نیرو در همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • خسارات سیل دبی/ چالش جدید ابرپروژه لاین عربستان
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است