Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@23:46:06 GMT

چرا مردان از صمیمیت بیشتر فرار می کنند؟

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۳۵۵۵

چرا مردان از صمیمیت بیشتر فرار می کنند؟

از صمیمی شدن، می ترسد خیلی زیاد، خیلی زود تغییر کردن شما را بهتر میشناسد

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر پسری پس از اینکه با هم صمیمی شدید از شما فاصله گرفت، تنها نیستید. یکی از مهمترین سوالاتی است که زنان در مورد مردان می پرسند . سوال این است که چرا یک مرد پس از اینکه با هم صمیمی شدید از شما فاصله می گیرد؟

در اینجا به چند مورد از رایج ترین دلایل بر اساس تحقیقات اشاره می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از صمیمی شدن، می ترسد

طبق مطالعات، برخی از افراد از صمیمی شدن با دیگران، وحشت دارند. آنها ممکن است از هر نوع رابطه عاشقانه ای دور بمانند. اگرهم وارد یک رابطه شوند، از ترس صمیمی شدن با شریک زندگیشان، به بهانه های مختلف رابطه خود را خراب میکنند.

تجارب دوران کودکی مانند طرد شدن از سمت والدین، بدرفتاری یا دلشکستگی از دلایل اصلی ترس از صمیمیت هستند.

به عنوان مثال، کسی که یکی از عزیزان خود را در کودکی از دست داده است، ممکن است برای اینکه دیگر آن تجربه برایش تکرار نشود بیش از حد به دیگران نزدیک نشود. یا کسی که تجربه خیانت داشته دیگربه کسی اعتماد نمیکند.

خیلی زیاد، خیلی زود

چیزی مثل عاشق شدن خیلی سریع وجود دارد که به آن هموفیلی می گویند.افرادی که خیلی زود عاشق می شوند یا خیلی زود صمیمی می شوند ،دیگران را می ترسانند.آنها فقط عاشق بودن را دوست دارند.

به عنوان مثال، بعد از چند روز، در مورد برنامه های آینده زندگی مشترکشان صحبت کنند. تمام وقت خود را با کسی که به تازگی ملاقات کرده اند می گذرانند و به او بیش از حد توجه میکنند.

تغییر کردن

برخی افراد پس از وارد شدن به یک رابطه تغییر می کنند. آنها قبل از اینکه وارد رابطه شوند ، زندگی شخصی خود را داشتند. با دوستان بیرون میرفتند، با خانواده رفت و آمد و تفریح میکردند . اما با گذشت زمان کسی که دوستش دارند، تمام دنیای آنها میشود. آنها فکر میکنند که با آن شخص صمیمی میشوند در حالیکه به مرور زمان احساس خفگی میکنند. اشتیاق زیاد ، افراد را از زندگی مشترک خسته میکند.

شما را بهتر میشناسد

گاهی اوقات پسرها پس ازاینکه با یک دختر صمیمی میشوند ، او را ترک می‌کنند، زیرا به مرور زمان رفتارهای او را میبیند و بیشتر او را میشناسد. وقتی با یک دختر آشنا میشوید ، چیزهای زیادی در مورد او نمی دانید. بعد از یک مدت، متوجه میشوید که برایتان نقش بازی میکرده است.

شما فقط زمانی شخصیت واقعی کسی را میشناسید که با او صمیمی می شوید .

ممکن است یک مرد به دلایل مختلفی از شما فاصله بگیرد. گاهی تقصیر اوست و گاهی اوقات تقصیر دختر است.

مهمترین چیز این است که دلیل فاصله را پیدا کنید و ببینید میتوانید این مشکل را حل کنید یا خیر. ساختن یک رابطه عالی به زمان نیاز دارد. هیچ اشکالی ندارد که گاهی اوقات از هم جدا شوید زیرا تنهایی به شما این فرصت را میدهد که بهتر فکر کنید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مردان اخبار عمومی صمیمی شدن خیلی زود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان

به گزارش همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 847441 منبع: مهر برچسب‌ها مردان ثبت احوال خبر مهم زنان

دیگر خبرها

  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است