Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدون شک تا کنون نام سفرمارکت را در آگهی‌های تلویزیونی شنیده‌اید و یا در بیلبوردهای اتوبان دیده‌اید.

 سفرمارکت یک موتور جستجو است که امکان پیدا کردن خدمات مناسب سفر در هر زمینه‌ای را برای شما فراهم می‌کند؛ از خرید بلیط هواپیما گرفته تا رزرو تور. در این مطلب قصد داریم به گزینه جستجوی بلیط هواپیما و مقایسه قیمت‌ بلیط هواپیما داخلی و خارجی در سفرمارکت بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این فرآیند آشنا شویم.

آشنایی با سفرمارکت

سفرمارکت بزرگ‌ترین بازار آنلاین گردشگری کشور است که همانند یک موتور جستجو اما به صورت تخصصی در حوزه گردشگری، بهترین و ارزانترین قیمت سفر را از بین بیش از صدها سایت، جستجو می‌کند و به شما نمایش می‌دهد. سفرمارکت به مسافرین این امکان را می‌دهد تا با جستجو، مقایسه و انتخاب خدمات گوناگون گردشگری و با دسترسی ساده و آسان، سفری اقتصادی و با ارزانترین قیمت بازار را تجربه کنند. آگاهی از بهترین خدمات و کمترین قیمت‌های موجود در بازار در حداقل زمان ممکن، ارزش افزوده‌ای است که سفرمارکت مایل است به کاربران خود ارائه بکند. سفرمارکت به عنوان شرکتی دانش بنیان در صنعت گردشگری، در راستای ارائه راه حلی جامع جهت پاسخگویی به نیازهای بازار گردشگری ایران، راه اندازی شده است. با سفرمارکت با اطمینان سفر کنید.

با امکان مقایسه قیمت بلیط‌ها در سفرمارکت، بهترین گزینه را انتخاب کنید!

بلیط هواپیما خارجی برای کسانی که قصد سفر به کشورهای دیگر با اهداف گردشگری، درمان و کسب و کار را دارند، مسئلهه مهمی است. حال، خرید بلیط هواپیما خارجی خود یک چالش بزرگ است. چرا که هم قیمت بلیط هواپیما خارجی به دلیل فاصله بیشتر گران‌تر است و هم به دلیل تفاوت شرکت‌های هواپیمایی، تنوع و تفاوت قیمت بین انواع بلیط هواپیما خارجی بسیار زیادتر است. به همین دلیل مسافران قبل از سفر برای پیدا کردن بلیط هواپیما خارجی با دشواری زیادی مواجه هستند.

از طرفی خرید بلیط هواپیما داخلی نیز چالش‌های خود را دارد و برای خرید این نوع بلیط نیز نیاز به تحقیق وجود دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای ابزارهایی مانند سفرمارکت این است که امکان مقایسه و خرید بلیط هواپیما خارجی با بهترین قیمت و امکانات را برای مسافران فراهم می‌کند. حال، یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید بلیط هواپیما ارزان به آن توجه کنید، تفاوت بین بلیط هواپیما سیستمی و بلیط هواپیما چارتر است. در شرایطی که به دنبال بلیط اف خورده هواپیما هستید، باید به غیر از بلیط امن و مطمئن سیستمی، به سراغ سایر انواع بلیط‌ها بروید. یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای خرید بلیط ارزان هواپیما خرید بلیط چارتر است. چارترکننده برای مسیرهای مختلف همه یا تعدادی از بلیط‌های هواپیما را خریداری می‌کند و به مرور می‌فروشد. این‌ها همان بلیط‌هایی هستند که مشتریان به اسم بلیط زیر قیمت می‌شناسند و معمولا هر کس قبل از سفر خود می‌گردد تا با پیدا کردن پرواز ارزان، هزینه‌های سفرش را تا حدی ممکن کاهش دهد.

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت چه مزایایی دارد و چگونه است؟

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت مزایای زیادی دارد؛ چرا که شما در سفرمارکت بلیط هواپیما را فقط از یک آژانس خریداری نمی‎کنید بلکه می‌توانید بلیط هواپیما را بر اساس مبدا و یا مقصد مورد نظرتان از بین صدها آژانس مسافرتی جست‌وجو کنید و در نهایت ارزانترین بلیط هواپیما را به صورت آنلاین خریداری کنید. بنابراین همیشه در سفرمارکت ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا خواهید کرد. همچنین در سفرمارکت برای خرید بلیط هواپیما در وقت خود صرفه جویی می‌کنید، یعنی به جای جست‌وجو در بین ده‌ها سایت مختلف برای خرید بلیط هواپیما ارزان کافی است در سفرمارکت جست‌وجو کنید تا ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا کرده و خریداری کنید.

در هنگام خرید بلیط هواپیما در سفرمارکت نیازی نیست نگران این باشید که آیا سایت و یا آژانس مسافرتی که از آن بلیط هواپیما خریداری می‌کنید معتبر است و یا نه؛ زیرا سفرمارکت فقط از بین آژانس‌های معتبر و دارای مجوزهای رسمی به شما بلیط هواپیمای ارزان را نمایش می‌دهد. علاوه بر قیمت ارزان بلیط هواپیما موضوع مهم دیگری در هنگام خرید بلیط هواپیما مطرح است و آن هم پشتیبانی در صورت تغییر روز و یا کنسل کردن بلیط هواپیما است. در سفرمارکت می‌توانید به سادگی مشکلات خود را با تیم پشتیباتی ما در میان بگذارید. برای خرید بلیط هواپیما نیز کافیست شهر مبدا و مقصد و تاریخ رفت و برگشت خود را انتخاب کنید. سفرمارکت لیستی از گزینه‌های موجود را به شما نمایش می‌دهد و شما می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

مهم‌ترین عامل تفاوت قیمت بلیط هواپیما چیست؟

بلیط‌های هواپیما در دو دسته ارائه می‌شوند. یکی از این دسته‌ها، همانطور که گفته شد بلیط چارتر است و نوع دوم بلیط سیستمی نامیده می‌شود. بلیط هواپیما سیستمی، به بلیط‌های هواپیمایی گفته می‌شود که چه آن‌ها را از آژانس‌های مسافرتی خریداری کنید و چه مستقیما از خـود شرکت‌های هواپیمایی، هیچ تفاوتی ندارد چرا که قیمت آن‌ها یکی است و قیمت این بلیط‌ها بـر اساس مصوبه شرکت هواپیمایی تعیین می‌شوند.

مزیت‌های بلیط هواپیمای سیستمی این است که اولا بلیط هواپیمای سیستمی قابل باز پس دادن یا هـمان استرداد است. یعنی اگر بـه هر دلیل شما بلیط را خریداری بکنید و پیش از پرواز از سفر منصرف شوید، مقداری از پول شما به عنوان جریمه برداشته شده و الباقی پولتان به شما برگردانده می‌شود. یکی دیگر از خوبی‌هایی که بلیط هواپیما سیستمی دارد، تـفاوت قیمت بلیط هواپیما برای افراد بزرگسال و کوچک و افراد با سن‌های متفاوت است. به عنوان مثال بلیط هواپیما افراد کم سن و سال نسبت به افراد بزرگسال هزینه‌ی کم‌تری دارد. بنابراین اگر با خانواده‌ای که در آن افراد با سن‌های مختلفی وجود دارند سفر می‌کنید، بهتر است بلیط سیستمی بخرید.

اولین و متفاوت‌ترین نکته‌ای که در رابطه با بلیط هواپیمای چارتر وجـود دارد این است که این بلیط‌های هواپیما، مـدام تغییر قیمت دارند و در خیلی از مواقع، نسبت به بلیط هواپیما سیستمی بسیار ارزان‌تر هستند. در واقع بعضی از آژانس‌های مسافرتی همه‌ی صندلی‌های یک هـواپیما یا بخشی از آن را برای مدت معلومی پیش‌خرید می‌کنند و به این ترتیب، قیمت بلیط هواپیما را خودشان برای مسافران تعیین می‌کنند. اما شاید از خود بپرسید که این تغییر قیمت دقیقا به چه چیزی بستگی دارد؟

 تغییر قیمت بلیط هواپیما چارتر به میزان تقاضای مسافران بستگی دارد. در مواقعی که میزان تقاضا بالا باشد مانند عیدها یا ایام نوروز، قیمت این بلیط‌ها بالا می‌رود. هر زمان هم که تقاضا کم‌تر باشد مانند فصل‌های کم گردشگر، قیمت این بلیط هواپیما پایین‌تر خواهد آمد. علاوه بر این هر چه به زمان پرواز نزدیک‌تر شوید، قیمت این بلیط‌ها با توجه به تعداد آن‌ها کم‌تر و یا بیشتر خواهد شد. متاسفانه بزرگ‌ترین عیب این نوع بلیط هواپیماها، این است که نمی‌توانید آن‌ها را لغو کنید یا پس بدهید. در ضمن قیمت بلیط هواپیما برای همه‌ی افراد با هر سن و سالی یکسان است و مانند بلیط سیستمی نیست.

 

بهترین زمان برای مراجعه به سفرمارکت و مقایسه قیمت‌ها چه زمانی است؟

وقتی تصمیم دارید بلیط هواپیما تهیه کنید همیشه این سوال پیش می‌آید که این بلیط را چه زمانی بخرید تا برای شما هزینه کم‌تری داشته باشد. معمولا گفته می‌شود که بهترین زمان برای خرید بلیط ۴۵ تا ۵۰ روز پیش از زمان پرواز است اما رعایت این نکته همه جا و همه وقت جواب نمی‌دهد! گاهی شاید بهتر باشد که پروازهای برون مرزی را که برنامه‌ریزی بلند مدتی می‌خواهند حتی ۵ تا ۶ ماه زودتر رزرو بکنید تا هزینه کم‌تری پرداخت کنید. از آن طرف بلیط‌ لحظه آخری و چارتری هم گزینه‌های خوب و مقرون به صرفه‌ای هستند که خریدشان هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد. در ادامه برخی از پیشنهادات برای زمان مناسب خرید بلیط آورده شده است:

خرید بلیط هواپیما روزها قبل از تاریخ سفر


زمانی که پروازها مسافران بسیار زیادی دارند اگر خریدن بلیط هواپیما را به لحظات آخر موکول بکنید گاهی ناچار می‌شوید نسبت به سایرین هزینه بسیار بیشتری را پرداخت بکنید و شاید اصلا بلیط پیدا نکنید. بنابراین برای ایام تعطیلات و روزهای خاص اگر قصد سفر دارید و می‌خواهید قیمت بلیط هواپیما مناسب باشد، باید ماه‌ها زودتر به فکر خرید بلیط باشید. بنابراین اگر از الان برای سفری در آینده دور برنامه‌ریزی می‌کنید به صرفه‌تر است زودتر پروازتان را رزرو کنید. پروازهای این چنینی سیستمی هستند و بعدا امکان تغییر تاریخ و کنسلی آن (با توجه به قوانین مربوط به هر شرکت هواپیمایی) وجود خواهد داشت.

تخفیف ناگهانی آژانس‌های مسافرتی

آژانس‌های مسافرتی گاهی تخفیف‌ها و مزایای ویژه‌ای را برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی ارائه می‌دهند که می‌توانید با عضویت در کانال‌ها و باشگاه‌ها از این تخفیف‌ها مطلع شوید تا اگر به کارتان آمدند از آن‌ها استفاده کنید. این خیلی مهم است که خیلی زودتر از بقیه از تخفیف‌ها آگاهی پیدا کنید؛ چرا که خیلی از مردم چشم انتظار این مزایای ویژه هستند و فرصت زود از دست می‌رود و ظرفیت تمام می‌شود.

کلام آخر

با مطالعه این مقاله شما به راحتی می‌توانید مناسب‌ترین بلیط هواپیما را خریداری بکنید و فردی حرفه‌ای در زمینه خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما، انتخاب صحیح بلیط هواپیما سیستمی و یا بلیط هواپیما چارتر باشید. لذا تنها کافی است تا با خرید بلیط هواپیما داخلی، سفرمارکت با بهترین قیمت و مقایسه قیمت‌های بلیط شرکت‌های مختلف، شهر مبدا و مقصد و موارد مورد نیاز را در سفرمارکت کامل کنید و بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده رفت و برگشت صنعت کسب و کار هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی

ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با بیان اینکه شعار امسال ما «بهشت سرمایه‌گذاری با رویکرد زنجیره ارزش» است، از همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت کرد تا در استان فارس سرمایه‌گذاری کنند.

حسن شیخ‌نیا امروز، ۸ اردیبهشت‌ماه در حاشیه برپایی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور در غرفه استانداری فارس با یادآوری اینکه ششمین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های صادراتی با شعار توجه به زنجیره‌های ارزش آغاز به کار کرده است، گفت: استان فارس با ظرفیت‌های کم نظیر خود در این رویداد ملی حاضر شده و شعار توسعه زنجیره ارزش در فناوری‌های نوین را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه استان فارس با ۱۲۲ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷ شهرستان به عنوان چهارمین استان پهناور کشور شناخته می شود، افزود: این استان در زمینه تولیدات باغی رتبه نخست و در زمینه تولیدات زراعی رتبه دوم کشور را در اختیار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با تصریح اینکه فارس در تولید محصولات پروتئینی نیز رتبه سوم کشور را در اختیار دارد، گفت: در حوزه معدن نیز این استان جایگاه اول به لحاظ سنگ‌های تزیینی، سیمان و خاک نسوز کشور را به خود اختصاص داده است؛ این در حالی است که در حوزه صنعت و صنایع مادر و اساسی نیز از جمله استان‌هایی هستیم که در زمینه سازه‌های فولادی در رده‌های برتر کشور قرار داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های بخش گردشگری و میراث فرهنگی استان نیز اشاره کرد و افزود: در این زمینه توریسم سلامت، گردشگری تاریخی، طبیعی، مذهبی و... می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

شیخ‌نیا مجموعه این ظرفیت‌ها را زمینه‌ساز کسب عنوان «بهشت سرمایه‌گذاری برای استان فارس» عنوان کرد و گفت: شعار امسال «بهشت سرمایه‌گذاری با رویکرد زنجیره ارزش» است و از همین‌جا از همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم تا ضمن بازدید از ظرفیت‌های استان فارس، در این بهشت، سرمایه‌گذاری کنند.

وی جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی را در توسعه بیش از پیش استان موثر دانست و گفت: این کار در تقوبت تولید تجاری نیز موثر خواهد بود.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، تولیدات استان فارس در کشورهای حوزه خلیج فارس و تعدادی از کشورهای اروپایی بازار مصرف مناسبی دارد.

وی، وضعیت بسیار خوب استان فارس در حوزه تولید گیاهان دارویی و لبنیات را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: تأمین زیر ساخت‌های صنعتی، معدنی، تجاری و مباحث گمرکی از عمده نیازهایی است که فعالان اقتصادی باید در این زمینه‌ها مورد حمایت قرار گیرند.

شیخ‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی استان فارس برای جذب مشارکت‌ها و توسعه بیش از پیش زیرساخت‌ها بر مبنای شعار سال خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ در بحث صادرات وضعیت بسیار خوبی داشتیم، در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی نیز تمام بسترهای لازم و زیرساخت‌ها فراهم شده است، کمااینکه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری برای نخستین بار در کشور در استان فارس راه‌اندازی شد تا بتواند نیازهای فعالان اقتصادی در خارج از کشور را پاسخگو باشد.

وی با تاکید براینکه آمادگی لازم برای تامین نیازهای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در بخش‌های اقتصادی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری وجود دارد، تصریح کرد: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۲۰ محصول جدید در حوزه فرایندها و تولیدات رونمایی می‌شود که بخشی از این محصولات نیاز فعالان اقتصادی در داخل کشور را پوشش می‌دهد و بخشی نیز در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی کاربرد دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در پایان سخنان خود مجموعه اقدامات انجام شده را در راستای کمک به فعالان اقتصادی در زمینه اصلاح فرایندها و معرفی ظرفیت‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر