Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی فاطمیون گفت: ۱۳ نفر از اعضای گروه جهادی فاطمیون در رزمایش جهاد مقدس حضور یافته و طی دو روز گذشته به ۳۰۰ نفر در زمینه‌های مختلف خدمات ارائه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ۱۳ شهریور ماه اجلاسیه ملی جهادگران به میزبانی شهرستان فردوس با حضور  ۶۰۰ نخبه و ۲۰۰ گروه جهادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا از دوم شهریور ماه رزمایش جهاد مقدس با حضور گروه های جهادی شهرستان فردوس، ۸۰ جهادگر از شهرستان بیرجند و تعدادی از گروه های جهادی خراسان رضوی آغاز شده و تا ۱۳ شهریورماه ادامه دارد.

صغری اسدالهی، مسئول گروه جهادی فاطمیون از شهرستان بیرجند در این خصوص در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت گروه جهادی فاطمیون از سال ۱۳۸۳ آغاز شده است.

وی افزود: این گروه جهادی در زمینه های مختلف از جمله هنری، فرهنگی، آموزشی، اشتغال زایی، مشاوره در زمینه اعتیاد، جمعیت و خانواده فعالیت دارد.

مسئول گروه جهادی فاطمیون بیان کرد: ۱۳ نفر از اعضای گروه جهادی فاطمیون در رزمایش جهاد مقدس حضور یافته و طی دو روز گذشته با حضور در چهار روستای شهرستان فردوس حداقل به ۳۰۰ نفر در زمینه های مختلف خدمت رسانی کردند.

اسدالهی عنوان کرد: این گروه جهادی با هدف خدمت به مردم و دولت، خودسازی و تبدیل عرصه فرهنگ به جهاد در رزمایش جهاد مقدس شرکت کرده و در زمینه های هنری، درسی، کار با کودک، کلاس قرآن و احکام، جهاد تبیین، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و در نهایت غبار روبی مساجد خدمت رسانی داشت.

وی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی ۴۵ عضو دارد که ۱۸ نفر از این اعضا ثابت هستند و عمده اعضا خانم و طلبه هستند.

مسئول گروه جهادی فاطمیون افزود: این گروه جهادی طی دو روز فعالیت در روستاهای فتح آباد، حسین آباد، گستج و محله محروم جواد الائمه در حاشیه شهر فردوس حضور داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر

گروه جهادی شهید سلیمانی و گروه جهادی شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی در محل پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری حضور یافتند و تعداد ۵۰ نفر از بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.

شهروندخبرنگار ما این اقدام جهادی را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

 

بیشتر بخوانید:

گزارشی از اقدامات جهادی دانشجویان در مناطق محروم تربت جام + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است