Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:31:18 GMT

برگزاری رزمایش چند ملیتی در جمهوری چک

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۶۸۰۶

برگزاری رزمایش چند ملیتی در جمهوری چک

وزارت دفاع جمهوری چک امروز شنبه اعلام داشت، نهمین رزمایش از سری رزمایشهای چندملیتی موسوم به "آمپل استرایک 2022" از 29 اوت تا 16 سپتامبر در این کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام داشت: نزدیک به 900 سرباز اهل هفت کشور در رزمایش "آمپل استرایک 2022" شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رزمایشها در فرودگاه‌های "نامست ناد اوسلاوو"،"کاسلاو" و "کبلی" و همینطور در مناطق نظامی بولتیچ، لیباوا و حوزه شهر سسکه بودجوویچ اجرا می‌شود. هدف از این رزمایش تقویت تعامل بین نیروهای زمینی و هوایی است.

به غیر از نظامیان جمهوری چک، نیروهایی از آمریکا، اسلوونی، اسلواکی، آلمان، لتونی و استونی در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

نیروی هوایی جمهوری چک با به کارگیری هلیکوپترهای مدل Mi-35/24، هواپیماهای تهاجمی مدل L-159 و هواپیماهای ترابری مدل CASA C-295 در این رزمایش شرکت دارد. نیروی هوایی آلمان هم هواپیماهای Panavia Tornado و Eurofighter Typhoon را در این رزمایش به نمایش خواهد گذاشت، در حالی که از نیروی هوایی آمریکا، هواپیماهای KC-135، An-64 و F-16 شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جمهوری چک آلمان نیروی هوایی آمریکا وزارت دفاع جمهوری چک هواپیماهای ترابری جمهوری چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا

وزارت دفاع کره جنوبی روز یکشنبه اعلام کرد که این کشور در رویداد امنیت سایبری، رزمایش پرچم سایبری که توسط آمریکا در ویرجینیا در هفت روز آینده سازماندهی شده است، شرکت خواهد کرد.

کره جنوبی با ۹ شرکت کننده دیگر در یک تیم در این رزمایش شرکت خواهد شد، زیرا نگرانی‌های سئول در مورد فعالیت‌های کره شمالی همچنان در حال افزایش است.

این رزمایش با حضور ۱۸ کشور از جمله به اصطلاح پنج چشم شامل آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا و نیوزیلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • ببینید | ویدیویی از بمباران چاسیو یار توسط نیروی هوایی روسیه
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد