Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@22:59:03 GMT

عزیزمحمدی: ۴۸میلیون دلار از صداوسیما حق پخش گرفتم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۷۰۰۵

عزیزمحمدی: ۴۸میلیون دلار از صداوسیما حق پخش گرفتم

عزیزالله محمدی در یک گفتگوی تلویزیونی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت فوتبال و تیم ملی خوب نیست، درباره دلیل ثبت‌نامش گفت: در دوران حضورم در ریاست سازمان لیگ به باتوجه به صحبت‌های خیلی از پیشکسوتان، اعضای مجمع فدراسیون فوتبال و اهالی رسانه، عملکرد خوبی داشتم و در آن دوران سازمان لیگ کاملا مستقل بود و همه می‌گفتند محمدی فدراسیون فوتبال را اداره می‌کند و از من خواستند نامزد انتخابات شوم تا باعث آرامش فوتبال شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد پاک دست را به کار می‌گیرم

محمدی افزود: دست همه‌ اهالی فوتبال را می‌بوسم حتی اگر مخالف من هستند و از آنها می‌خواهم بیایند و به فوتبال کمک کنند، اما فقط باید تعهد کاری داشته باشند، آورده‌ای برای فوتبال داشته باشند، نه برای کسب شهرت به فوتبال بیایند، شفاف و پاک دست باشند، من آنها را به کار می‌گیرم چرا که فوتبال خیلی عقب افتاده است.

وی با اشاره به برخی اقداماتی که در دوران حضورش در سازمان لیگ، انجام داده است، خاطرنشان کرد: اولین کشوری که قانون حرفه‌ای گری را به AFC برد فدراسیون فوتبال دوران ما بود و ما همچنین اولین فدراسیونی در قاره آسیا بودیم که برای سازمان لیگ‌اش ساختمانی مجزا در نظر گرفت و بن همام، رئیس وقت AFC آن را افتتاح کرد. در آن دوران بسیاری از ورزشگاه‌ها سالن نشست خبری نداشتند و راه‌های ورودی نداشتند.در چند سالی که فدراسیون فوتبال ما با همکاری می‌کرد، ما به بحث حرفه‌ای گری کمک کردیم و من شخصا پیگیر مشکل نور ورزشگاه‌های تختی اهواز، راه آهن و پاس تهران بودم.

محمدی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اصلی اش تصویب نظام جامع باشگاه‌داری است، تصریح کرد: برای طرح نظام باشگاه‌داری در سال ۱۳۸۹ بالای ۲۰ جلسه در اتحادیه فوتبال با مدیران باشگاه داشتیم و این طرح را به علی لاریجانی، رئیس وقت مجلس شوراس اسلامی دادیم و او نیز این طرح را به مرکز پژوهش‌ها ارجاع داد و متاسفانه مجلس و دولت این طرح را تصویب نکردند و هنوز هم مشخص نیست این طرح چه زمانی تصویب شود. در برنامه‌های من است که هرجور شده با کمک باشگاه‌ها این طرح را در مجلس تصویب کنیم و تا زمانی این طرح تصویب نشود باشگاه‌ها خصوصی سازی نمی‌شوند. در سال ۱۳۹۳ در جلسه‌ای در باشگاه سایپا، همه باشگاه ها موافق بودند طرح خصوصی‌سازی اجرا شود اما فدراسیون فوتبال حاضر نشد نامه‌ای در این خصوص به مجلس بزند.

از صداوسیما ۴۸ میلیون دلار حق پخش تلویزیونی گرفتیم

نامزد انتخابات فوتبال با بیان اینکه در دوران حضورش در سازمان لیگ به باشگاه‌ها درباره عواقب پرداخت نکردن بدهی‌هایشان هشدار داد و بود، گفت: زمانی که در سازمان لیگ بودم به باشگاه‌ها گفتم ممکن است پرداخت نکردن بدهی‌هایتان به بازیکنان و مربیان، باعث گرفتن سهمیه ما در لیگ قهرمانان آسیا شود و شما صورت جلسه‌ای را امضا می‌کنید از طلب‌تان از سازمان لیگ ما بدهی‌های شما را می‌دهیم.

محمدی به دیگر اقداماتش در زمان حضور در سازمان لیگ مانند برنامه ریزی لیگ و گرفتن حق پخش تلویزیونی اشاره کرد و افزود: ۱۵ اسفند سال ۱۳۹۰ برنامه فصل آینده لیگ برتر یعنی ۵ ماه قبل از شروع فصل جدید را منتشر کردیم و در آن زمان کارلوس کی‌روش و ترابیان نیز آن را امضا کردند و ما در آن دوران برنامه یک ساله را ارائه می‌کردیم. وقتی به سازمان لیگ آمدم یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از تبلیغات محیطی درآمد داشتیم و در آن همان سال اول آن را به ۶ میلیارد تومان افزایش دادیم.

وی اظهار داشت: در تعامل با سازمان صدا و سیما قراردادی سه ساله بستیم و در سال اول ۱۰، سال دوم ۱۱ و سال سوم ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از سازمان صدا و سیما بابت حق پخش و تبلیغات محیطی پول گرفتیم. سه سال بعدی یعنی تیرماه ۱۳۹۰ نیز با صدا و سیما قراردادی بستیم و در سال اول ۱۴، سال دوم ۱۶ و سال سوم ۱۸ میلیارد تومان قرار بستیم که می‌شود ۴۸ میلیارد تومان که در آن زمان ۴۸ میلیون دلار می‌شد و این مبالغ را بین باشگاه‌ها تقسیم کردیم.

مجمع برای تغییر درست تصمیم بگیرد

وی با بیان اینکه اگر ماجدی یا تاج انتخاب شوند، او با آنها همکاری خواهد کرد، هم گفت: رابطه خوبی با تاج و ماجدی دارم و اگر با چارچوب اصولم هماهنگ باشند، همکاری خواهم کرد.

محمدی در پایان توصیه ای به اعضای مجمع داشت و گفت: از اعضای مجمع می‌خواهم که در آن دوره که من رای نیاوردم و آن نامزد ۵۱ رای آورد و اعضای مجمع با تغییر مخالف بودند و الان وضعیت فوتبال را می‌بینیم و از آنها خواهش می‌کنم اعضای مجمع برای تغییر تصمیم درستی بگیرند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت عزیزمحمدی حق پخش تلویزیونی صداوسیما انتخابات فوتبال مجمع فدراسیون آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت فدراسیون فوتبال سازمان لیگ اعضای مجمع باشگاه ها حق پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران

به گزارش مارکا؛ لیونل مسی اگرچه چند سالی است که از بارسلونا جدا شده و به نظر هم نمی‌رسد که برای بازی به این تیم برگردد اما آخرین قراردادش با این تیم دارای رقمی بود که بعد از 6 سال همچنان به عنوان پرمنفعت‌ترین قرارداد ورزشی تاریخ برای یک بازیکن شناخته می‌شود.

به موجب قرارداد 5 ساله‌ای که مسی سال 2017 با خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس وقت باشگاه بست، او صاحب درآمدی 674 میلیون دلاری شد که همچنان رده نخست نجومی‌ترین قرارداد تاریخ با یک ورزشکار است.

در رده دوم ورزشکاران دارای پرسودترین قراردادهای تاریخ، جان رام، گلف‌باز اسپانیایی قرار دارد که چند روز پیش با لیگ LIV آمریکا قراردادی به ارزش 520 میلیون دلار امضا کرد.

در این رده‌بندی، قرارداد 2 سال و نیمی کریستیانو رونالدو با تیم النصر عربستان که به موجب آن 518 میلیون دلار درآمد کسب می‌کند، رتبه سوم را دارد. او سال 2022 از منچستریونایتد به تیم شهر ریاض پیوست و زمینه‌ساز ورود گروهی دیگر از ستاره‌های فوتبال اروپا به شبه جزیره عربستان با قراردادهای نجومی دیگر شد.

رده‌بندی کامل گران‌ترین قراردادهای ثبت شده با ورزشکاران در طول تاریخ به شرح زیر است:

 

بازیکن

رقم قرارداد

رشته ورزشی

طرف قرارداد

مدت قرارداد

1

لیونل مسی

674 میلیون دلار

فوتبال

باشگاه بارسلونا

5 سال

2

جان رام

520 میلیون دلار

گلف

لیگ گلف LIV

نامشخص

3

کریستیانو رونالدو

518 میلیون دلار

فوتبال

باشگاه النصر

2.5 سال

4

پاتریک ماهومس

450 میلیون دلار

فوتبال آمریکایی

تیم کانزاس‌سیتی چیفس

10 سال

5

مایک تروت

427 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم لس‌آنجلس داجرز

12 سال

6

موکی بتس

365 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم لس‌آنجلس داجرز

12 سال

7

کانلو

365 میلیون دلار

بوکس

شبکه تلویزیونی DAZN

5 سال

8

آرون جاج

360 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم نیویورک یانکیز

9 سال

9

مانی ماچادو

350 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم سن‌دیه‌گو پادرس

11 سال

10

فرانسیسکو لیندور

341 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم نیویورک متس

10 سال

 

دیگر خبرها

  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی