Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید زمانی روز شنبه در حاشیه حضور در سامانه سامد ۱۱۱ دولت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخشی از سوالات مربوط به مشکل شهرک احمدیه شهر حسن آباد در بخش فشافویه بود که با مساله پلاک ثبتی درگیر است.

وی یادآورشد: پلاکی که برای ساخت و ساز در قالب شهرک احمدیه در نظر گرفته شده، به اشتباه انتخاب شده و پس از ساخت و ساز، شخصی مدعی مالکیت زمین آمده و توانسته است با مدارک و ادله قانونی حرف و ادعای خود را ثابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی اظهارداشت: اکنون ساخت و ساز در این شهرک به علت مواجهه با مسائل حقوقی متوقف شده و باید مشکل پلک ثبتی آنجا مرتفع شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: صاحب ملک اشتباه در جانمایی را ثابت کرده و این مساله به تایید دستگاه قضایی رسیده و برای پیگیری موضوع، مساله به استاندار تهران نیز منتقل شده است.

وی خاطر نشان کرد: در تلاش برای تعیین زمین دیگری برای جابجایی با ملک مورد نظر مالک هستیم که باید قیمت زمین به نرخ روز تعیین شود تا بتوان مالک را برای تعویض راضی کرد.

زمانی ادامه داد: مذاکرات با مالک در دست انجام است و در صورت اخذ رضایت وی، می توان ساخت و سازها را در این شهرک ادامه داد و موفق به دریافت خدمات زیر ساختی مورد نیاز ساکنان آن شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری یکی دیگر از مسائل مطرح شده در این تماس های مردمی را بهبود و تقویت خدمات زیر ساختی مانند مخابرات، اینترنت، ارتقای کیفیت آب آشامیدنی و تامین روشنایی برخی از معابر و جاده های دسترسی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ۱۶ تماس با این سامانه برقرار شد، از حضور چهار بخشدار و پنج شهردار برای راهنمایی و پاسخگویی به مردم در این سامانه خبر داد.
 

برچسب‌ها شهرستان ری هفته دولت سامد سامانه سامد دستگاه قضایی ری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری هفته دولت سامد شهرستان ری هفته دولت سامد سامانه سامد دستگاه قضایی ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در بینالود اختصاص یافته که ۱۰۰ قطعه زمین از این تعداد برای طرح جوانی جمعیت امروز میان خانواده‌های واجد شرایط دارای چهار فرزند قرعه کشی شد.

او افزود: پارسال نیز بیش از ۶۰۰ قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر ملک آباد اختصاص یافت و به متقاضیان واگذار شد که متاسفانه هنوز ۳۶۰ متقاضی پی ریزی یا همان فونداسیون این واحد‌ها را آغاز نکرده اند.

فرماندار مشهد ادامه داد: طی ۲۳ سال گذشته متاسفانه زمین در شهر ملک آباد برای طرح‌های مسکن دولت‌های گذشته تامین نشده بود که با اهتمام ویژه این دولت ۲۳ هکتار زمین در قالب ۲ پهنه به محدوده شهر ملک آباد الحاق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس