Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو که نیمه شب جمعه برای ‌پیگیری میدانی پروژه انتقال آب به همدان به محل اجرای این پروژه رفته بود تا بامداد شنبه با حضور در بخش‌ها و کارگاه‌های مختلف اجرای این پروژه در گفت‌وگو با عوامل و مسئولان اجرایی، از نزدیک پیشرفت آن را پیگیری کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در حاشیه این بازدید میدانی با اشاره به اجرای خط اصلی انتقال آب به همدان، اظهار کرد: کاهش شدید آب سد اکباتان از ١١ لیتر به کمتر از 4 لیتر، مشکلاتی برای اهالی شهر همدان به وجود آورده، بر همین اساس به دنبال تامین منابع جدید برای آب این منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از نقاط مختلف اطراف همدان در حال آبرسانی به این شهر هستیم، به نحوی که پروژه‌های متعددی در این حوزه تعریف شده و امکانات، تجهیزات و لوازم موردنیاز از نقاط مختلف کشور و شرکت‌های آبفا به این شهر ارسال شده و به‌طور شبانه‌روزی برای خدمت به هموطنان و حل این مشکل در حال تلاش هستیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه امیدواریم مردم به زودی شاهد اثربخشی نتایج تلاش‌های انجام شده باشند، خاطرنشان کرد: دیروز و امروز بخشی از آبی که از دست رفته بود، جبران شده و در روزهای آینده میزان آب مورد نیاز باقیمانده هم تامین خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات موجود و وجود دو شبکه آبرسانی در شهر همدان، افزود: این موضوع مشکل دیگری بود که در زمان کاهش آب سد اکباتان، به چشم می‌خورد؛ در طول چند شبانه روز گذشته، عملیات اجرایی اصلاح شبکه آغاز شد تا آب از یک سامانه واحد به تمامی نقاط شهر همدان برسد.
وزیر نیرو اظهار امیدواری کرد که با انجام اقدامات لازم، تامین آب شهر همدان به حالت عادی برگردد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی اکبر محرابیان علی اکبر محرابیان وزیر نیرو شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی در پیامی فرارسیدن روز خلبان را به تمامی فعالان صنعت هوانوردی تبریک گفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در پیامی فرارسیدن روز خلبان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: روز خلبان را به تمامی خلبانان سرزمینم، کسانی که جاذبه های آسمان برای آنها از جاذبه زمین بیشتر است تبریک می گویم و پروازهایی ایمن را برای شما پرندگان آسمان ایران عزیز آرزو دارم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه