Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش انصارالله این کشور تاکید کرد: نبرد بزرگی که مردم یمن و ملت‌های امت اسلامی باید برای آن بسیج شوند، نبرد آزادسازی مسجد الاقصی است.

به گزارش ایران اکونومیست، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش انصارالله این کشور امروز (شنبه) در مصاحبه با شبکه خبری المیادین اظهار کرد: نقض‌های دشمن هرگز ما را از آمادگی برای نبرد بزرگ و پیروزی باز نخواهد داشت، در واقع نقض‌های دشمن به منزله سوخت برای زنده و مستمر ماندن جبهه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحوثی تاکید کرد: اگر اراده درستی برای پایان دادن به جنگ و لغو محاصره یمن وجود نداشته باشد، این نبرد ادامه خواهد یافت.

عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: ما به هیچ تهدیدی اهمیت نمی‌دهیم و سلاح‌هایی را که دشمن علیه کشور ما استفاده کند، می‌شناسیم و نحوه مقابله با آن را می‌دانیم، ما سلاح‌های بازدارنده‌ای در اختیار داریم که امکان تنظیم میزان بازدارندگی آنها وجود دارد و پیروزی نزدیک را محقق می‌کنند.

این رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: آتش‌بس را پذیرفتیم؛ زیرا نمی‌خواهیم جنگ ادامه یابد، اما اگر به محاصره کشور ما و جنگ علیه آن ادامه دهند، هرگز دست بسته نخواهیم ماند.

او ادامه داد: ما می‌خواستیم و می‌خواهیم که نبردمان نبردی مستقیم با دشمن اسرائیلی باشد.

الحوثی در ادامه گفت: جنگ‌هایی که علیه ما آغاز می‌شود، جنگ‌هایی پیش‌دستانه است که دشمن به دنبال ادامه یافتن آنها است تا امت را مشغول کرده و خود در جایگاهی امن باشد.

این عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: نبرد بزرگی که مردم یمن و ملت‌های امت اسلامی باید برای آن بسیج شوند، نبرد آزادسازی مسجد الاقصی است و ما جنگ با کشورهای متخاصم را تنها تمرینی برای رسیدن به آزادسازی مسجد الاقصی می‌دانیم.

همچنین او تصریح کرد: گزارش‌های رسانه‌ای درباره حملات اسرائیلی در یمن درست نیست و اسرائیل در یمن حمله‌ای انجام نداده و هیچ یک از آن رخدادهایی که برخی رسانه‌ها در این خصوص منتشر کردند، اتفاق نیفتاده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عضو شورای عالی سیاسی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از رسانه صهیونیستی «ماکور ریشون»، السنوار آماده شنیدن پیشنهاد توافقی نیست که شامل توقف جنگ و عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از غزه نباشد.

ناعوم امیر، تحلیلگر نظامی رسانه ماکور ریشون درباره گزارش رسانه‌ها مبنی بر پیشرفت مذاکرات تبادل اسرا میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی گفت که تا صبح امروز و علیرغم انتشار چنین گزارش هایی، السنوار، مردی که کلید آزادی اسرای صهیونیست دست اوست، آماده شنیدن پیشنهاد توافقی که شامل توقف جنگ و خروج ارتش اسرائیل از غزه نباشد، نیست.

اخیرا منابع فلسطینی گزارش دادند که هیات حماس پس از دریافت طرح پیشنهادی جدید مبادله اسرا و مذاکره با میانجی‌های مصری و قطری و دریافت توضیحات آنها، قاهره را برای رایزنی‌های بیشتر ترک کرده است.

بر اساس این گزارش، هیات حماس مصر را ترک کرده و با پاسخ کتبی به پیشنهاد آتش بس در غزه، باز می‌گردد.

این در حالی است که احسان عطایا، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به پیشنهاد مبادله اسرا که از سوی رژیم صهیونیستی ارائه شده است، گفت که این پیشنهاد با مفاد و ابهامات فعلی آن منجر به توافق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد اخیر دارای خلاءهای اصلی و تلاش‌های خبیثانه‌ای است، افزود که این پیشنهاد سه و نیم صفحه‌ای جزئیات سه مرحله‌ای است.

این عضو ارشد جهاد اسلامی اضافه کرد: مفاد پیشنهادی جدید بیش از ۹۰ درصد نسبت به پیشنهاد قبلی تغییر نکرده است، بنابر این دستیابی به توافق را رد می‌کنم.

کد خبر 848387 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • انسان‌هایی که تبخیر می‌شوند؛ استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری در غزه
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • روایت عربی از حملات پرتعداد با پهپاد ایرانی به اسرائیل
  • تغییر در لحن رسانه‌های رژیم اسرائیل درباره حمله به رفح
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • گزارش رسانه صهیونیست از فریبی به نام اسکله غزه + فیلم
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟