Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در چهارمین روز از هفته دولت ، ۱۷ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۸۹ میلیارد تومان در بخش مرکزی شهرستان نور افتتاح شد.

طرح واحد تولیدی بتن آماده شرکت آنیل بتن در بخش مرکزی در مدت یک سال با ظرفیت ۱۵۰ هزارتن بتن ساخته شد که امروز با بهره برداری از آن ۳۵ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح های سایت مخابراتی، جهادکشاورزی، برق رسانی ، آسفالت معابر روستایی و طرح های هادی نیز از جمله طرح های بودن که امروز در شهرستان نور افتتاح شد.

طرح نصب و راه اندازی سایت تلفن همراه (بی تی اس) با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در روستای عباسا بخش مرکزی، در حوزه کشاورزی نیز مرمت و بازسازی آب بندان روستای عباسا با اجرای عملیات خاکی به حجم ۵۷۰ هزارمتر مکعب با اعتبار یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان و برق رسانی به پارک جنگلی اکو ایزدشهر نیز با ۲ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان نور به بهره برداری رسید.

چهار طرح در حوزه برق رسانی شامل نصب ۲ ترانس با ظرفیت ۱۰۰ کیلو ولت آمپر و یک ترانس ۱۶۰ کیلو ولت آمپر در حوزه شهری و یک ترانس ۱۲۵ کیلو ولت آمپر در روستای حاجی آباد در مجموع با اعتبار ۶۲۰ میلیون تومان و نیز اجرای آسفالت روستای حسین آباد با ۴۵۰ میلیون تومان و افتتاح کارگاه خیاطی زنان سرپرست در روستای ایزخورده با ۲۰۰ میلیون تومان امروز افتتاح شد.

اجرای طرح های هادی شامل آسفالت روستاهای عباسا و تاشکوه وسطی، پل روستای افراسیابکلا و احداث ساختمان دهیاری روستای عباسا و پارک روستای تیرکده سفلی به همراه دیوار حفاظتی روستای کاسگرمحله در مجموع با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۹۸ میلیون تومان امروز بهره برداری شد.

همچنین امروز عملیات اجرای هندسی ورودی شهر و میدان به همراه ۶۰۰ متر زیرسازی و آسفالت در ایزدشهر با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، احداث دیوار حفاظتی بتنی به طول بیش از ۲ هزار متر با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان و ساخت دیوار بتنی ساحلی با ۲ هزار متر طول و اعتبار ۲ میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومان از سوی شهرداری ایزدشهر در بخش مرکزی شهرستان نور آغاز شد.

همزمان با هفته دولت ۸۴ طرح با هزینه ای بالغ بر ۱۹۵ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این طرح ها برای ۹۸۴ نفر شغل ایجاد می شود.

دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است.

برچسب‌ها نوشهر هفته دولت مازندران نور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر هفته دولت مازندران نوشهر هفته دولت مازندران نور میلیون تومان میلیارد تومان بهره برداری شهرستان نور ۲ میلیارد افتتاح شد هفته دولت بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان خبر داد و افزود: این تعاونی ۴۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت و برای افتتاح آن هشت میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مهدی اسلام‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیگیری‌های بسیار و مشارکت بخش خصوصی نخستین کاریابی فعال شیروان افتتاح شد تا شرایط ایجاد کار کارجویان در این شهرستان تسهیل شود.

وی بیان کرد: به جز شهرستان گرمه، در تمام شهرستان‌های استان مراکز کاریابی فعال شده‌اند و در این شهرستان نیز پیگیر راه اندازی کاریابی برای تسهیل در فرآیند اشتغال به کار کارجویان هستیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان راز و جرگلان نیز نخستین کاریابی در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در حال حاضر در سراسر استان ۱۳ کاریابی وجود دارد که در سال گذشته سبب اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر و ارتباط آن‌ها با مراکز جویای نیروی کار شده‌اند.

وی همچنین از مراحل پایانی چند پروژه دیگر از جمله استخر کارگری اسفراین و مجموعه ورزشی کارگران فاروج خبرداد و بیان کرد: تلاش می‌شود این پروژه‌ها نیز برای سفر آینده و در پیش‌روی رئیس جمهور به استان آماده شود تا به بهره‌برداری برسد.

اسلام‌خواه در ادامه گفت: هفته کار و کارگر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا یازدهم این ماه ادامه دارد. حدود ۳۰ برنامه محوری این هفته در استان اجرا می‌شود که با اعزام جمعی از کارگران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری آغاز شد.

وی عیادت از بیماران و خانواده‌های جامعه کارگری، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی کارگران، افتتاح زمین تنیس خاکی، تجلیل از زنان کارگر برگزیده، تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر، برگزاری مسابقات فوتسال و وزنه‌برداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد و افزود: تلاش ما این است که این هفته، شور و نشاط خاصی را برای جامعه کارگری، کار و تولید ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود