Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کمیته بدوی انتخابات، فهرست نامزدها به منظور حضور در انتخابات هشتم شهریور فدراسیون فوتبال به فیفا و AFC ارسال شد.

مهدی تاج، سید میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به عنوان سه نامزد ریاست فدراسیون در این فهرست معرفی شدند.

در بخش نایب رییس اول اسامی مهدی محمدنبی، عباس صوفی و علی فتح الله‌زاده، نایب رییس دوم منصور قنبرزاده، محمدصادق درودگر و محمدرضا کافی و نمایندگان باشگاه‌ها الهام بصیری‌نیا، حسین پرویزی، اسماعیل حیدرپور، رضا درویش، محمد رجاییان، محمدرضا ساکت و حمیدرضا گرشاسبی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات فدراسیون فوتبال هشتم شهریور در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس