Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تامین اعتبارات ۲۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه تالار شهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل ، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی یک هزار واحد مسکونی در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر کل کشور به تدریج تبدیل به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سازندگی و کار جهادی مربوط به عرصه مدیریت است و هم‌ اکنون شاهد تحولات اساسی در کشور هستیم و امید می‌رود اقدامات به عمل آمده ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد:  در حال حاضر مشکلات و موانعی وجود دارد که با هدف بدخواهی برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی است که خوشبختانه در حال حاضر با تلاش‌های به عمل آمده اقدامات خوبی در حال اجراست.

برنامه معاونت فرهنگی وزارت علوم برای تقویت تشکل‌های دانشجویی طرح توانمنـدسازی دانشــجویـان فعال فرهنگی و سیاســی خراسان جنوبی آغاز به‌کار کرد دانشجویان خط شکنان جبهه فرهنگی و جنگ نرم هستند

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه رایزنی‌ها و اقدامات لازم برای افتتاح پروژه‌ها آغاز شده است گفت: در استان اردبیل امروز چندمین پروژه است که در خدمت استاندار اردبیل برای افتتاح یا آغاز فرآیند اجرایی آن حاضر شدیم که مهم‌ترین آن طرح اقدام مسکن است که احداث یک هزار واحد در یکی از مناطق اردبیل آغاز می‌شود.

 اسماعیلی اضافه کرد: این کار بزرگ حتما تاثیر مثبتی به دنبال خواهد داشت و این نگاه متعالی دولت را می‌رساند که مسکن‌های جدید در مکان‌های مناسب برای افراد پیش‌بینی ‌شود.

 وی همچنین در خصوص فعالیت‌های فرهنگی در استان اردبیل گفت: در سفر آقای رئیس‌جمهور و هیئت دولت پروژه‌های خوبی داشتیم که مهم‌ترین آن تالار مرکزی شهر اردبیل است که در این سفر نزدیک 200 میلیارد تومان اعتبار گرفته است.

اسماعیلی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نیازمندی‌های فرهنگی استان را هم برطرف کنیم، با اشاره به گفت و گوهای خود با استاندار اردبیل گفت: قرار شد زمینه‌های اجرای کار در همین روزهای آینده آغاز شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به بازدید خود از روستای قرآنی سوها در شهرستان نمین گفت: فضای بسیار خوبی در این روستا وجود داشت و همه حافظان و قاریان قرآن این روستا را عضو صندوق اعتباری هنر کردیم.

انتهای پیام/144/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!

به دلیل خرابی مهر هیات رسیدگی به موسسات و‌مراکز فرهنگی، از حدود ده روز گذشته موسسات برای صدور و تمدید مجوز با مشکلات عدیده مواجه شده اند.   به گزارش عصر خبر؛ طبق قانون موسسات و مراکز فرهنگی هرگونه تغییرات ‌و‌ تصمیمات موسسات و مراکز فرهنگی باید به مهر وزارت ارشاد  ممهور باشد و سپس برای ثبت به اداره ثبت شرکت ها ارسال شود.    جهت اطلاع وزارت ارشاد: ساخت مهر زیر دوساعت  سفارش آنلاین

  فرآیند ساخت مهر که کمتر از یک ساعت طول می‌شود بیش از ده روز است که در وزارت ارشاد طول کشیده است.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • معاون رسانه ای وزیر ارشاد با مهر از کاستی های حوزه طنز می گوید
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است