Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان،در بازدید از انبارهای کالا در گمرک و بنادر خرمشهر و در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد:در این بازدیدها عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی مورد بررسی قرار می‌گیرد و ترک فعل برای مدیرانی که نسبت به ترخیص کالاها و اموال از گمرکات و بنادر استان، کوتاهی یا تخلف داشته‌اند اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:بخشی از این مسائل مربوط به پرداخت عوارض و حقوق دولتی است که اقدامات لازم طی فرایند معمول انجام می‌شود اما بخشی از مسئله مربوط به سازمان اموال تملیکی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که در این خصوص پیگیری‌های لازم از طریق دادستانی مرکز استان و کشور جهت تسریع در ترخیص کالاها در دست اجراست.
جعفری چگنی در خصوص خودروهای موجود در این انبارها، گفت:احکام این خودروها باید در تهران صادر شود که در صورت صدور احکام، تصمیمات لازم جهت اجرای سریع آن اتخاذ می‌شود.
وی تصریح کرد:نسبت به اجرای احکام قضایی سایر اموال نیز چنانچه آرایی از سوی دستگاه قضایی یا نهادهای شبه قضایی صادر شود، تسریع لازم صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان ترک فعل ترخیص کالا مدیران تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم