Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: دولت هیچ تصمیمی برای تغییر در کابینه ندارد و وزرای اقتصادی دولت هیچ تغییری نمی‌کند. - اخبار استانها -

علی بهادری‌جهرمی در گفت گو با خبرنگار تسنیم در پاسخ به این سئوال که آیا جمع‌بندی مشخصی در دولت در خصوص یارانه‌های نقدی و کالا برگ الکترونیک وجود دارد، اظهار داشت: جمع‌بندی حوزه یارانه از ابتدا کاملا مشخص بوده است، مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کرده که یارانه را به صورت کالابرگ در اختیار مردم قرار دهد و این بسیار روشن و مشهود بود و مسیر دولت از ابتدا همین بوده و اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر زمان زیرساخت‌های لازم به صورت 100درصد فراهم شود و امکان اجرایی داشته باشد طبیعتا دولت مکلف به اجرای قانون است بنابراین تا زمانی که نظر قانون بر کالابرگ است دولت باید این کار را انجام دهد.

سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: زمانی که زیرساخت‌های لازم وجود نداشنه باشد طبیعتا راهی جز پرداخت یارانه نقدی وجود ندارد و تازمانی که زیرساخت‌ها ایجاد و تکمیل نشود و قابلیت بهره‌برداری نداشته باشد به همین شیوه پرداخت یارانه نقدی ادامه و استمرار دارد.

بهادری جهرمی در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم مبنی بر آیا دولت برنامه‌ای برای تغییر وزراری اقتصادی دارد بیان کرد: دولت هیچ برنامه‌ای برای تغییر در هیچ یک از وزرا ندارد اعم از فرااقتصادی یا کادر اقتصادی، هیچ تغییری وجود ندارد.

وی در پاسخ یه سئوالی مبنی بر تغییر وزیر رفاه و معرفی ایشان در روزهای آینده عنوان کرد: قانون اساسی تصریح کرده که ظرف سه ماه باید وزیر رفاه مشخص شود بنابراین ظرف سه‌ ماهه قانون اساسی مشخص و به مجلس معرفی می‌شود.

سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در پاسخ به سوالی مبنی براینکه سرنوشت تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت به کجا رسیده و آیا وزرای جدید بازرگانی و صمت هم انتخاب شده‌اند یا خیر؟ گفت: وزارت صنعت،معدن و تجارت موضوع بحث نیست و وزارت صنعت،معدن و تجارت بر جای خود باقی است و در اینجا بحث تشکیل وزارتخانه جدید بازگانی مطرح است یعنی به شیوه سابق که قبل از ادغام وزارت بازرگانی بوده بگردیم و آن هم بحث دولت نیست و توسط مجلس مطرح شده است.

بهادری جهرمی افزود: مجلس طرحی را از مجلس گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و ازدولت مکاتبه و نظر خواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست بنابراین یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.

وی خاطرنشان کرد: دولت به طور رسمی نسبت به کلیات طرح موافقت کرده است بنابراین یک سوال و یک جواب وجود داشت که داده شد و این موضوع در مجلس در حال رسیدگی است و باید همه منتظر بمانند مجلس نسبت به وزارت بازرگانی تصمیم‌گیری کند که آیا وزارتخانه جدیدی ایجاد شود یا خبر.

اعلام وصول 5 سوال از وزرای دولتقدردانی امام جمعه اردبیل از حضور میدانی وزرای دولت سیزدهم/ در گذشته اعتنایی به انتقادات ائمه جمعه نمی‌شدبرنامه سفر وزرای دولت به شهرستان‌های هرمزگان مشخص شد

گفت‌و‌گوی تصویری خبرگزاری تسنیم با ''علی بهادری جهرمی'' سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم در زیر می‌آید:

انتهای پیام/‌711/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت بهادری جهرمی وزارت صنعت برای تغییر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی در فضای مجازی با توجه به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا به دست خانم نازنین فاطمه عیدیان در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت: سال گذشته در نشستی، خدمت خانم نازنین فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمشان بودم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه، تلاش، توکل، ایمان و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌ سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است.   بهادری جهرمی، ضمن تبریک به خانم عیدیان برای قهرمانی و شکستن حد نصاب دوی ۴۰۰ متر آسیا، ابراز امیدواری کرد که ان‌شاءالله، این بانوی ورزشکار ایرانی، قهرمانی المپیک را نیز به‌ دست خواهد آورد.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد