Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:36:17 GMT

قطع برق ۳۰۰ مشترک پر مصرف در اهواز

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۱۹۱۱

قطع برق ۳۰۰ مشترک پر مصرف در اهواز

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به قطع برق ۳۰۰ مشترک پر مصرف اداری، کشاورزی و تجاری در روز شنبه گفت: این اقدام ۱۹۱.۲ مگاوات کاهش بار مصرف در مناطق پنج‌گانه توزیع برق اهواز را به دنبال داشت.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته شنبه (۵ شهریورماه) ۶۸۰ مشترک از سقف مجاز مصرف برق عبور کردند که به وسیله مرکز پایش انرژی، رصد و پیامک اخطار به آن‌ها داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قطع برق ۳۰۰ مشترک پرمصرف اداری، کشاورزی و تجاری در روز شنبه افزود: این اقدام ۱۹۱.۲ مگاوات کاهش بار مصرف در مناطق پنج‌گانه توزیع برق اهواز را به دنبال داشت.

شیاری عنوان کرد: برای بخش کشاورزی ۱۱۹ مورد و در بخش عمومی و اداری ۱۸۱ مورد قطعی برق اعمال شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: با فعالیت و عملکرد مرکز پایش انرژی این شرکت، به صورت روزانه ۱۲۰ مگاوات مدیریت بار صورت می‌گیرد.

شیاری تصریح کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت نیرو، مشترکانی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف برق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند مشمول دریافت پاداش خوش حسابی خواهند شد.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیر دولتی، صنایع و کشاورزی موظف هستند مصرف برق خود را با استفاده از اجرای روش‌ها و برنامه‌های مدیریت مصرف برق از جمله بکارگیری مولدهای اضطراری کاهش دهند.

شیاری به مشترکان برق کلانشهر اهواز توصیه کرد در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف که از ۱۲ تا ۱۸و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است از لوازم غیرضروری مانند جاروبرقی، لباسشویی، اتو و نظایر این‌ها استفاده نکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان قطع برق ادارات مصرف برق توزیع برق اهواز توزیع برق اهواز مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج

 حسین علی‌زینلی‌زاده گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار و به منظور کنترل نوسانات قیمت و تنظیم بازار و هماهنگی با همکاران محترم در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، سهمیه‌ای به بازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج اختصاص یافته است.


وی افزود: توزیع گوشت نیم شقه ران گوسفندی به قیمت ۲۹۷ هزار تومان، نیم شقه سر دست گوسفندی ۲۹۲ هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله وارداتی به مبلغ ۲۹۹ هزار تومان، سردست گوساله ۲۹۸ هزار تومان، گردن گوساله ۲۹۰ هزار تومان، ران گوساله ۳۰۳ هزار تومان، قلوه گاه گوساله ۲۸۵ هزار تومان در بازارها آغاز شده و تا تعدیل قیمت‌ها این توزیع ادامه خواهد داشت.


رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج بیان داشت: شهروندان برای خرید محصولات مورد نظر و سایر مایحتاج مورد نیاز خود می‌توانند همه روزه در ساعت فعالیت بازارها به غرفه‌های عرضه‌کننده بازارها مراجعه کنند.


زینلی‌زاده تأکید کرد: این توزیع با هدف تأمین نیاز متعارف خانوارها برنامه‌ریزی شده و به تقاضای خرید عمده پاسخ داده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت گوشت قرمز و مرغ در واحدهای صنفی سطح شهر رو به کاهش است و این امر به منظور ایجاد تعادل هر چه بیشتر و مهار قیمت در بازار و برای اینکه همه شهروندان بتوانند بخشی از سبد پروتئینی مورد نیاز خود را تأمین کنند.


رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه در صورت تخصیص سهمیه جدید، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد، گفت: این توزیع تا زمان تنظیم بازار و کاهش بیشتر قیمت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان