Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات این حادثه رانندگی گفت: حوالی ساعت ۲۳:۳۵  شب گذشته یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل بار سیمان در حال حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که در محدوده پل چمران با جدول کنار بزرگراه برخورد کرده و پس از آن در حدود ۱۰ متر روی زمین کشیده شده و سپس  به شدت با پایه تابلوی تبلیغاتی برخورد کرده و از مسیر خود منحرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز این کامیون با یک دستگاه سواری چانگان که در حال حرکت در مسیر بود برخورد کرده و پس از آنکه به حالت نیمه واژگون در آمده و متوقف شد.

به گفته رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ شدت این حادثه به قدری بود که کابین کامیون کاملا مچاله شده بود.

وی با بیان اینکه درپی این حادثه عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین عوامل امدادی در محل حاضر شدند، گفت: عوامل امدادی در محل حاضر شده و آتش‌نشانان اقدام به خارج کردن افراد از داخل خودروها کردند. همچنین یا حضور عوامل اورژانس در محل مشخص شد که متاسفانه راننده ۳۰ ساله کامیون و سرنشین ۱۵ ساله آن به دلیل شدت جراحات وارد جان خود را از دست داده‌اند. همچنین راننده چانگان نیز که یک زن بود، دچار مصدومیت شده و ازسوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه همزمان عوامل راهنمایی و رانندگی اقدامات خود برای مدیریت ترافیک و بازسازی مسیر را انجام دادند، گفت: همچنین گروهی از کارشناسان اداره تصادفات نسبت به بررسی علت این حادثه اقدام کردند که اقدامات کارشناسی نشان داد که عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون که ناشی از خستگی  و خواب آلودگی بوده، منجر به وقوع این حادثه مرگبار شده است.

مومنی به رانندگان و به خصوص رانندگان وسایل نقلیه سنگین توصیه کرد که هنگام رانندگی حتما تمام توجه و حواس خود را به جلو و اطراف و حرکت خودروها معطوف کنند و در صورتی که احساس خستگی یا خواب آلودگی داشتند، به هیچ وجه به رانندگی ادامه نداده و با توقف در حاشیه امن مسیر استراحت کنند.

منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: تصادف مرگبار کامیون خودروی چانگان راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره

ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی شده و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد