Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا آغاز سال تحصیلی جدید کمتر از یک ماه باقی مانده و تعدادی از دانش‌آموزان البرزی هنوز موفق به تهیه لباس فرم مدرسه نشده و والدین نیز از نوع دوخت و کیفیت پارچه ناراضی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ کمتر از یک ماه دیگر تا بازگشایی مدارس باقیمانده و خرید لباس فرم مدارس به عنوان یکی از دغدغه‌های خانواده ها به خصوص دانش‌آموزان از هفته نخست شهریور مورد توجه قرار گرفته و بدون تردید با بلایی که بر سر قیمت و کیفیت‌آمده، انتظار تعادل قیمت در این بخش به شوخی شبیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گذری به تولیدی‌ها و فروشگاه‌های لباس داشتیم و طی مصاحبه ای دریافتیم که اولیای دانش‌آموزان بر این مطلب صحه می‌گذارند.     در طراحی لباس های مدارس هیچ خلاقیتی وجود ندارد   مادر یکی از اولیای دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: روپوش همیشه دغدغه و مشکلی برای والدین بوده است زیرا قیمت ها بالا و کیفیت پایین است.   وی ادامه داد: متاسفانه در روپوش مدارس هیچ خلاقیتی وجود ندارد و مدل ها بسیار تکراری و یکنواخت شده است.   این مادر افزود: مدرسه فقط به دنبال یک روپوش است و نوع، تنوع و کیفیت برای آنها اولویت چندانی ندارد.   وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دانش آموز قرار است که در ۹ ماه تحصیلی از این پوشش در مدرسه استفاده کند بنابراین کیفیت و طراحی مهم است و باید مسئولین به آن اهمیت دهند.    باید کارگروه مد و لباس برای طراحی روپوش مدارس راه اندازی شود   یکی دیگر از مادران در صف خرید روپوش در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: قیمت روپوش مدارس خیلی بالا رفته و مسئولین باید به جیب خانواده های کم درآمد نیز توجه کند.   وی ادامه داد: طرح های روپوش بسیار ساده و دم دستی است و هیچ گونه خلاقیتی در آن وجود ندارد.   این مادر افزود: به نظرم باید کارگروه مد و لباس در روپوش مدارس تعبیه شود.   وی در خاتمه خاطرنشان کرد: من مادر از دیدن روپوش حس خوبی پیدا نکردم، دانش آموز قرار است که ۹ ماه از این پوشش در مدرسه استفاده کند، بنابراین باید به جنبه های روانی این پوشش توجه شود.   قیمت روپوش در مقابل طراحی و کیفیت ضعیف بسیار بالاست   دیگر اولیای دانش آموز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: روپوش های مدارس بسیار ساده است و هیچ طراحی ای انجام نشده بلکه از همان طرح های قبلی مجدد کپی و دوخته شده است.   وی ادامه داد: تنوع و زیبایی طراحی در روپوش ها بسیار مهم است اما این مهم در استان و کشور مورد بی مهری قرار گرفته است.   این مادر افزود: قیمت ها نیز در مقابل طراحی و کیفیت بسیار بالاست، من خودم خیاط هستم و نمونه پارچه را گرفتم و خودم روپوش را دوختم، دوخت این روپوش به این سادگی دو ساعت بیشتر توسط یک خیاط ماهر زمان نمی برد.   وی در خاتمه خاطرنشان کرد: همیشه در ایام مدارس با هرج و مرج در بازار روپوش مواجه هستیم و امیدواریم آموزش وپرورش بر این مهم نظارت کند.     قیمت روپوش مدارس بسیار بالاست   یکی دیگر از اولیا در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: قیمت روپوش مدارس بسیار بالاست و متناسب با کیفیت و طراحی، این قیمت تخیلی است.   وی ادامه داد: برش هایی که برای روپوش مدارس استفاده می شود از قبل آماده است و فقط باید روی پارچه پیاده شده و دوخته شود.   این مادر افزود: بی نظمی موجود در بازار روپوش مدارس به دلیل نظارت کم بر این موضوع است.   وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بازگشایی مدارس یک حس امیدی را در جامعه تزریق می کند و هر چقدر روپوش مدارس زیباتر باشد، مردم با  دیدن آن بیشتر لذت می برند اما متاسفانه خلاقیت در حوزه پوشاک مدارس از بین رفته است.   ختم کلام اینکه باید کارگروهی برای تولید روپوش مدارس تهیه شود که ضمن تولید محصول باخلاقیت، بر عرضه این کالا نظارت شود و قیمت ها به گونه ای تعیین شود که پاسخگوی همه اقشار جامعه باشد.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گفتگو با خبرنگار بسیار بالاست دانش آموزان روپوش مدارس قیمت روپوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است