Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی از بهره برداری ۳۶ پروژه گازرسانی در این استان طی هفته دولت خبر داد.

حسن رضا میربلوکی در نشست خبری که ششم شهریور ماه برگزار شد، اظهار کرد: طی هفته امر گازرسانی به دو روستا، چهار شهرک روستایی، چهار پاسگاه مرزی و ۲۵ واحد صنعتی به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با پایان عملیات گازرسانی به ۲۵ شهر و ۷۴۹ روستا و اجرای بالغ بر 7 هزار و ۵۱۲ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب بیش از ۱۸۲ هزار و ۸۷۲ عدد انشعاب، استان خراسان شمالی در جمع 3 استان پیشرو در زمینه گازرسانی قرار خواهد گرفت و استان سبز در زمینه گازرسانی است.

میربلوکی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری ۱۰۰ درصد بوده است، ادامه داد: تاکنون ۷۴۹ روستا از نعمت گاز برخوردارند و ارتقاء درصد بهره مندی خانوار روستایی به ۹۹.۲ درصد رسیده که از دیگر دستاوردهای شرکت گاز در راستای حرکت در مسیر خط مشی سازمان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان گرمه پایین ترین ضریب نفوذ گاز را در استان داشته است، بیان کرد: علت اصلی آن عدم اجرای طرح هادی در مناطق اسلام آباد و گلمندره است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مقاوم سازی، بازسازی شبکه و نصب دوربین و انجام اقدامات کنترلی از اقدامات جدیدی است که اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به سرقت های انجام شده از شبکه های گازرسانی بیان کرد: برای اقدامات مذکور رقم 6 میلیارد تومان نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: در حال حاضر در ایستگاه های بالای ۵۰ هزار متر مکعب نگهبان وجود دارد اما ایستگاه های کمتر از ۵۰ هزار متر مکعب فاقد نگهبان هستند.

وی با بیان اینکه در این استان ۳۵۸ هزار مشترک گاز وجود دارد، افزود: از این تعداد ۶۲ درصد شهری و ۳۸ درصد نیز روستایی است.

میربلوکی در ارتباط با مطالبات شرکت گاز از مشترکان نیز توضیح داد: میزان بدهی مطالبات این شرکت از مشترکان خانگی، تجاری، ادارات و صنایع ۲۵۰ میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: بیشتر این مطالبات مربوط به صنایع است که در حال حاضر صنایع فولادی اسفراین با ۱۴ میلیارد تومان و کارخانه قند شیروان با ۲۲ میلیارد تومان بیشترین بدهی را به این شرکت دارند.

این مقام مسئول همچنین تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما در این استان، صنایع استان به طور حتم به فکر سوخت مایع باشند تا در فصل زمستان و اعمال محدودیت ها با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گازرساني گاز خراسان شمالی میلیارد تومان خراسان شمالی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد