Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تاریخ برگزاری رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی بزرگسالان و نوجوانان از سوی فدراسیون اعلام شد.

تاریخ برگزاری رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی بزرگسالان و نوجوانان از سوی فدراسیون اعلام شد.

به گزارش طرفداری و به نق لاز روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، دومین مرحله از بیست‌وششمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس دومین مرحله این مسابقات در بخش آقایان طی روزهای ۶ و ۷ شهریور ماه جاری و همچنین رقابت‌های بخش دختران در روزهای ۹ و ۱۰ شهریور به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است مرحله نخست این مسابقات با پیشتازی تیم چادر ملو اردکان در بخش بانوان و ذوب آهن اصفهان در بخش آقایان به پایان رسیده بود.

همچنتین با اعلام کمیته مسابقات و داوران فدراسیون دو و میدانی زمان برگزاری رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور مشخص شد.

بر همین اساس این دوره از مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی کشور طی روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریور ماه در بخش دختران و در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور سال جاری در بخش پسران برگزار خواهد شد.

مکان برگزاری این رقابت‌ها ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران خواهد بود.

اخبار داغ 

همه سیوهای یان زومر در مقابل بایرن مونیخ (ویدیو) اعتماد کونسیسائو به طارمی سوژه اصلی نشست خبری دیروز الگری: فوتبال اختراع شیطان است سیگنال های کاوه رضایی برای پرسپولیسی شدن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان