Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@22:07:10 GMT

جزئیات همایش بین‌المللی امام حسین (ع) و سلامت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۴۴۰۵

جزئیات همایش بین‌المللی امام حسین (ع) و سلامت اعلام شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، حجة السلام حبیب محمد نژاد دبیر علمی نخستین همایش بین‌المللی امام حسین (ع) و سلامت به تشریح جزئیات این همایش که در تاریخ 7 شهریور در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود، پرداخت و اظهار داشت: برای برگزاری این همایش 80 مقاله دریافت شده است.

 وی ادامه داد: از جمع این مقالات 15 درصد مربوط به مقالات خارجی است که در نهایت 30 مقاله در قالب سخنرانی و 25 مقاله به صورت پوستر ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
دبیر علمی نخستین همایش بین‌المللی امام حسین (ع) و سلامت با اشاره به چهار پنل در این همایش تصریح کرد: پنل نخست با عنوان سلامت معنوی، روان و اجتماعی، پنل دوم با عنوان درمان و بهداشت و امام حسین (ع)، پنل سوم با عنوان نقش اوقاف و امام حسین (ع) و پنل چهارم با عنوان سبک زندگی سالم و امام حسین (ع) برگزار می شود.
 
محمد نژاد با اشاره به سخنرانی مهمانان خارجی به ویژه از کشور کانادا در نخستین همایش بین‌المللی امام حسین (ع) و سلامت خاطرنشان کرد: این همایش دارای 8 امتیاز بازآموزی است.
 
وی خاطرنشان کرد: محورهای علمی این همایش شامل مدیریت بهداشت و درمان در مراسم عزاداری امام حسین (ع)، نقش دانشگاه در سلامت زائران و عزاداران امام حسین (ع)، امام حسین (ع) احیای فرهنگ ایثار و فداکاری در سلامت، امام حسین (ع) سبک زندگی سالم و سیره تربیتی، امام حسین (ع) و یاران به عنوان الگوی سلامت، آموزه‌های بهداشتی در مکتب امام حسین (ع)، امام حسین (ع) و وقف در حوزه سلامت، امام حسین (ع) و سلامت اجتماعی، امام حسین (ع) و سلامت معنوی و امام حسین (ع)، دعا و شفا است.
 
 نخستین همایش بین‌المللی امام حسین (ع) و سلامت در تاریخ 7 شهریور در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: همایش امام حسین سلامت نخستین همایش بین المللی امام حسین امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، این همایش ساعت ۷ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.
این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی آغاز  و برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری