Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از کاهش ۳۱.۱ درصدی نرخ ترک تحصیل دوره ابتدایی طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: اکنون ۴۷ هزار و ۴۹۵ نفر نوآموزان دوره پیش دبستانی و ۴۳۱۷ نوآموز پیش دبستانی در کلاس‌های چند پایه ضمیمه مناطق عشایری و کمتر توسعه یافته حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایران، طاهره زحمتکش افزود: در دوره یک ساله در قالب طرح ملی پوشش سراسری آموزش مجازی ۵۹۹۴ نوآموز پیش دبستانی بازمانده مورد پوشش قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: اجرای طرح ارتقاء آموزش قرآن با تاکید بر پایه اول و سوم ابتدایی، اجرای طرح آموزش آداب و مهارت‌های زندگی اسلامی دوره ابتدایی در بیش از ۹۵ درصد مدارس استان به منظور آموزش و رشد فضائل اخلاقی، ترویج و فرهنگ‌سازی دانش آموزان با عنوان کودکان، دوستان طبیعت از دیگر برنامه‌های محقق شده در این حوزه است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تدوین بسته‌های یادگیری تکمیلی (درسنامه) به صورت ماهانه برای دانش‌آموزان مناطق عشایر، روستایی و فاقد امکانات و تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان در فعالیت‌های پژوهشی و پروژه‌های علمی (جابربن حیان) به تعداد ۹۶ هزار و ۶۶۲ نفر هم در یک سال گذشته صورت گرفته است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حسین رنجبر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۹۳ اثر در تکنیک‌های اسکرچ برد، آبرنگ و کلاژ به تماشا گذاشته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل