Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس گفت:آثار برگزیده استانی به جشنواره ملی راه خواهند یافت و علاقمندان می‌توانند در ۲۲ رشته هنری در این جشنواره رقابت کنند.

 رضا ینگجه گفت: این جشنواره در پنج بخش اصلی و یک بخش ویژه برگزار می‌شود. در رشته هنر‌های نمایشی آثار تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی و متن نمایشنامه، موسیقی و سرود موسیقی با کلام و بی‌کلام، سرود و هم‌خوانی در این جشنواره با هم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه افراد در رشته هنر‌های تجسمی عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، مجسمه‌سازی و خوشنویسی نستعلیق رقابت خواهند کرد افزود: در بخش رادیویی نمایش رادیویی و پادکست مورد توجه است.

بخش ویژه استانی زندگی و سیره سرلشکر شهید حاج حسین همدانی خواهد بود و بخش ویژه کشوری ۲۵ آبان  ۱۳۶۱ سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان است.

دبیر جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس در همدان با اشاره به دریافت آثار استانی تا ۱۵ شهریور گفت: این آثار در سه بخش هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان وطن به رقابت گذاشته می‌شود.

امین لطفی مدیر هنری و سینمایی بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان هم با بیان اینکه در هر رشته یک نفر انتخاب و به جشنواره ملی راه می‌یابد گفت: استان همدان همواره در جشنواره ملی دارای رتبه است و در جشنواره سال ۹۳ نوشهر تولیدات هنری همدان به عنوان بهترین آثار رتبه نخست را کسب کرد و در دوره‌های بعد نیز هر سال ۵ یا ۶ اثر صاحب رتبه شدند.

در این مراسم از پوستر «ششمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در همدان» رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس استان همدان تولیدات هنری فانوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر