Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشین حسابی‌مقدم  گفت : این برنامه ها با مصوبه کمیسیون بانوان شورای اسلامی و اولویت پهنه شمالی شهر و سایر نقاط برخوردار و کمتر برخوردار انجام شده است.

وی گفت: برپایی بیش از پنج نمایشگاه از توانمندی ها، دست آفریده ها و دستاوردهای بانوان زاهدان و استان با بیش از ۱۲۰ ساعت فعالیت اقتصادی بانوان صاحب کسب و کار و یا مشاغل خانگی، برگزاری برنامه های فرهنگی آموزشی، برپایی نمایشگاه ملزومات عفاف و حجاب، کارگاه های آموزش کسب و کار و برندسازی ویژه بانوان صاحب کسب و کار، برگزاری سه کارگاه‌ آموزشی و خانواده محور در زاهدان و برپایی جشنواره‌ های غذا از جمله برنامه‌های حوزه بانوان شهرداری زاهدان طی ماه‌ های اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان افزود: همچنین برنامه های ورزشی محله محور ویژه مادران و دختران، همراهی و همکاری در برپایی جشن بزرگ روز دختر و جشنواره بزرگ ایراندخت و همایش بزرگ محوری عفاف و حجاب، راه اندازی هیات فرهنگی _ مذهبی بانوان زاهدان و برپایی مراسم فرهنگی برای اولین بار در بوستان بانوان ویژه ایام محرم به مدت ۶ روز از دیگر برنامه‌های این حوزه در ماه های اخیر بوده است.

وی باتاکید بر پاسداشت مقام شامخ شهدا و ایثارگران بیان کرد: پیشنهاد نامگذاری خیابان به نام شهدای زن استان از این حوزه با تصویب شورای اسلامی شهر و فرمانداری زاهدان در حال انجام است و علاوه بر نامگذاری خیابانی به نام شهیده مدافع سلامت "عصمت سربیشه ای" پیگیری نامگذاری خیابانی دیگر به نام "زهرا سوری" دیگر شهیده مدافع سلامت زاهدان از جمله اقدامات حوزه بانوان شهرداری زاهدان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه فرهنگی شهرداری زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی

با شور و شوق فراوان، آرش مال در تاریخ سوم خرداد ۱۴۰۳ در منطقه آزاد انزلی افتتاح خواهد شد. این مجتمع تجاری نتیجه‌ی سال‌ها تلاش مداوم و برنامه‌ریزی دقیق است که با هدف ارتقاء سطح اقتصادی و فرهنگی منطقه و افزایش جذابیت‌های گردشگری استان گیلان طراحی شده است. آرش مال به عنوان یک نماد اعتباری برای منطقه آزاد انزلی و شهروندان گیلانی، قرار است محیطی مملو از فرصت‌های نوین تجاری و تفریحی ارائه دهد که می‌تواند به تحولی بزرگ در الگوی خرید و سبک زندگی مردم منجر شود.

در طول سال‌های گذشته، تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای به سرانجام رساندن این پروژه صورت گرفته است. از جذب سرمایه‌گذاران بزرگ داخلی و خارجی گرفته تا همکاری با طراحان و معماران برجسته، هر قدم با دقت فراوان برداشته شده تا اطمینان حاصل شود که آرش مال نه تنها به یک مرکز خرید معمولی تبدیل نشود، بلکه به یک مرکز جامع تجاری، فرهنگی و تفریحی مبدل شود که می‌تواند به عنوان قلب تپنده اقتصاد منطقه آزاد انزلی عمل کند.

همچنین، این افتتاحیه تنها آغاز راه است؛ برنامه‌های ما برای آینده آرش مال همچنان ادامه دارد. ما می‌دانیم که مسیر توسعه و پیشرفت این مجموعه بی‌پایان است و با هر گام، خدمات و امکانات جدیدی به آن افزوده خواهد شد تا نیازهای رو به رشد گردشگران و شهروندان را برآورده سازد. آرش مال نه تنها یک مرکز خرید است، بلکه باید به مکانی برای پیوندهای اجتماعی و فرهنگی تبدیل شود که افتخار آن متعلق به همه شهروندان خواهد بود.

ما در آرش مال، مفتخریم که این مسیر را در کنار شما طی کنیم و با اطمینان به آینده‌ای روشن، دعوت می‌کنیم تا در این سفر هیجان‌انگیز با ما همراه باشید.‌ همراهان عزیز، آرش مال در روز افتتاحیه خود، شاهد برگزاری یک فستیوال بزرگ خواهد بود که بی‌شک، به یکی از به‌یادماندنی‌ترین رویدادها در منطقه آزاد انزلی تبدیل خواهد شد. این فستیوال با برنامه‌های متنوع و جذابی همچون نمایش های زنده، برنامه های هنری، نمایش های فرهنگی و فعالیت‌های تفریحی برای همه سنین، قرار است تجربه‌ای منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان ایجاد کند.‌

‌این فستیوال نه تنها فرصتی برای تفریح و خرید است، بلکه می‌تواند به عنوان محرکی برای توسعه گردشگری و تجارت در منطقه نیز عمل کند. ما امیدواریم که شما در این روز بزرگ همراه ما باشید و شاهد آغاز دوران جدیدی در تاریخ منطقه آزاد انزلی باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان